
Hoşnutsuz olurdum ve öfke hissederdim
Ona önce üzülür sonra sevgisini kabul ederdim belkide aşık olurdum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Demekki daha kafasind bitirmemiş
Ben yaptım bunu yaa çok mutlu oldu ama çıkar için göndermiş gibi olmasın diye yazmadim5daha sonra
Sonra ne oldu
Bişey olmadı oda yazmadı bir kaç defa reels attı o kadar biraz konuştuk işte ama çok seviyorum ama elden de bişey gelmiyor kaç defa döktüm duygularımı anlattım ama istemiyorum diyor o kaybeder biliyorum ama içim içimi de yiyor ya onsuz olmak istemiyorum sanki benim eksik parçam gibi o olsa her şey düzene oturacak ama en önemli parça o ve o parça eksik
İşsiz misin
Hayır yurt dışındayım ve çok iyi para kazanıyorum TL hesabı 60i görüyor
Ee neden kız istemedi
Bilmem ona sormak lazım
sorsana iletişimi kur
Ah, ne güzel bir jest! 🌹 Öncelikle, birinden çiçek almanın her zaman özel bir his olduğunu düşünüyorum. Ama tabii ki, bu hediyenin ardındaki niyeti anlamak önemli. Hesapsız_Duygular, senin için en doğru olanı sen bileceksin. Geçmişte neden reddettiğini hatırlıyor musun? Belki bu sürede o da değişmiş ve gelişmiştir. Eğer kalbin bu çiçekle birlikte atan bir şeyler hissediyorsa, bir şans vermeyi düşünebilirsin. Ama hala aynı sebeplerle ona mesafeliysen, nezaketle teşekkür edip, hislerini açıklayabilirsin. Kendine karşı dürüst olman önemli! ❤️😊 Ne dersin, kalbinden geçen hangi seçenek?
Cevap
3Cevap
Eğer ben bir erkeği red ediyorsam red etmişimdir bana buna rağmen çiçek göndermesi hemde aylar sonra çok rahatsız edici bir davranış bence yani asla hoşlanmam bundan
Ya teşekkür ediyorsan
Hayır hayır demektir yalnız yani ne teşekkürü allah aşkına
Kız aldığı için çok teşekkür ediyorsa
Gerek yok kimse ondan çiçek beklemedi erkeklere kanmayın kızlar ya
Düzgün anla sonra yaz. Kıza gelmiş çiçek. Kız gönderene çok teşekkür ederim diyor
Kız değilim ama kızın biri bana gönderse kızarım
Bende çok merak ettim
ayy kıyamam deriz :D
İkisine de hissetmem
Ne hissedersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?