Birine saplantı derecesinde taktım sürekli onu düşünüyorum. Ne zaman geçer bu?

İşim gücüm uğraşım da var boş insan değilim de.

2 ay oldu iletişimi keseli. Hala hergün stalklıyordum. Onun beni şeyine taktığı yok valla kendimden sıkıldım bitmesini istiyorum artık onu düşünmek istemiyorum lanetlendim mi

Birine saplantı derecesinde taktım sürekli onu düşünüyorum. Ne zaman geçer bu?
Cevapla