Biz kotu ayrildik hatta aldatildim yani resmen iki hafta pesinde kostum daha sonra saldim iletisimimi kestim sonra iliski icindeyken yeni numara alcagindan bahsetmisti herneyse bu olaylarin uzerinden 1.5 ay gecti dun gece ansizin yabanci numara aradi 3 4 saniye caldi actim alo kimsiniz dedim cocuk taklidi gibi bir ses geldi daha sonra kapadim tekrar aradi alo kimsin dedim ben iste ismini soyledi yanlislikla aradim cidden kusura bakma dedi dedim numara ne alaka yeni numaram dedi bende sorun yok dedim kapadim.
Simdi benim aklima takilan kotu ayrildigimiz hayatina yeni birini almis biri neden numarasini degistirip beni arar yanlislikla aradi desem nasil basarmis olabilir hic mi rehberinde insan kalmadi da beni aradi anlam veremedim fikirleriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer