Kötü şekilde ayrıldığımız ve beni istemeyen eski sevgilim sevgilisi varken yazdı?

9 aylık aşırı toxic ve berbat bir ilişki yaşadığım çocuk ona yalvarmama rağmen beni hiçbir şekilde istemediğini ve beni unutmak için yeni bir kız ile konuştuğunu söyledi ağladım timsah gözyaşları dedi demediği laf bırakmadı bende ona aynı şekilde o anın siniri ile geçen gün bana yazmış efendim dedim o da kusura bakma yazdım bir daha olmaz yazmış bende tamam dedim ve görüldü atıp çıkmış bir an heyecanlandım dönmek isteyecek diye yalnız bu yaptığı şey çok kafamı karıştırdı ayrıca benimle sevgiliyken hiç yapmadığı şeyleri yapıp biyografiye baş harflerini falan koymuşlar bana da son görüşmemizde hayatıma bakmam gerektiğini falan söyledi psikopat olduğumu söyledi öyle davrandım çünkü biliyorum kafam karışık şunu da ekliyeyim beni aldattı ve affettiğimi zannetmemden sonra bozuldu ilişki ve ayrılırken bile yalvaran bendim canım gibi hissediyorum gerçekten... Az içimi döktüm ama sizce bu çocuk bana geri dönmek istiyor ama ilişkisi de güzel devam ediyor olabilir mi? (Dönse de affetmeyeceğim merak etmeyin)

Güncellemeler
1 yıl
Bu olayın üzerinden 3 ay geçmiş ve şu an görüyorum tekrar ve tekrar yazdı ama ben şu an kısa sürede tam hayalim olan motorcu sporcu ve bebeği gibi seven bir adamla beraberim geri dönmek istediğini belirtmedi ama hareketleri ortadaydı ben ise engelledim istese de ulaşamaz bana artık hiçbir şekilde yeni ilişkimde de aileler biliyor ve beraber üniversite hayalimiz var aynı şehirde aynı evde üniversiteden sonra evlenicez umarım
Kötü şekilde ayrıldığımız ve beni istemeyen eski sevgilim sevgilisi varken yazdı?
Cevapla