Benimle tartışıp tatlıya bağlamadan uyutan sevgili. Sizce de çok kötü his değil mi?

Benimle tartışıp tatlıya bağlamadan uyutan sevgili. Sizce de çok kötü his değil mi?
Benimle tartışıp tatlıya bağlamadan uyutan sevgili. Sizce de çok kötü his değil mi?
Cevapla