Bi insan ayrılmak istemediğini söyleyip neden ayrılmak istiyormuş gibi davranır?

7 senelik ilişkim son 1 yıldır bu şekilde. Konuşmak istiyorum konuşmuyor en son yalvardım anasını satim gurur falan kalmadı konuşalım derdin ne söyle dedim ona da görüldü attı. Arıyorum açmıyor kendisi aramıyor ben yazmadan yazmıyor. Tek yaptığı şey sabahları günaydın yazmak. Özledim diyorum ben de özledim demiyor sanki onu görmek bana lütufmuş gibi şu gün geleyim yanına falan diyor. Neden böyle yaptığını sorunca çalışıyorum ondan diyor. Gören de gece gündüz çalışıyor sanır. Ayrılmak istiyorsan söyle diyorum istemiyorum ne ayrılması kurma kafanda diyor. Ama böyle davranıyor. Son bi haftadır ağlamaktan helak oldum bi konuşalım diyorum ne olacaksa olsun ne istediğini anlayayım diyorum konuşmuyor hiçbir şekilde. Benim ayrılmamı mı istiyor ne istiyor sizce
Bi insan ayrılmak istemediğini söyleyip neden ayrılmak istiyormuş gibi davranır?
Cevapla