Bayağıdır yoktum bi soru sorcam. Konuşalım arkadaş kalalım diyo napmam lazım ?

Bi kız var eski sevgilisi bayağı aşağılık psikolojisibe sokmuş kısa sürede samimi olduk ilgimi sevdi beni sevdi. Zor durumlarda bile yazdı etti uğraşarak açıkladı anlattı... Kız gece farklı konulup gündüz rahat değilşm arkadaş kalalım dedi ben hayır dedim konuyu kapattım bi arkadaşla görülmüş bi kaç gün sonra noldunuz diye sormuşlar bi gece mesaj atıp onu anlattı ben uzatmadım konuşmayı bi iş için ben yazdım 3 gin konuştuk ve kız bizden arkadaştan öte olmaz dedi arkadaş olarak hayatımda kal iyi birisin dedi bende hayır bizden arkadaş olmaz dedim. Kız 3 gün kesintisiz yazdı bilerek konuyu tıkadığımda konu falan açtı ama yine bunu dedi ne istiyor bu?

Bayağıdır yoktum bi soru sorcam. Konuşalım arkadaş kalalım diyo napmam lazım ?
Cevapla