Selam KS ahalisi! Eee aşk ilişkileri fenomeni olmak kolay değil, eğer bu etiketin hakkını vereceksek kimin kalbi dolu kiminki boş bilmem lazım değil mi? 😃😃

Selam KS ahalisi! Eee aşk ilişkileri fenomeni olmak kolay değil, eğer bu etiketin hakkını vereceksek kimin kalbi dolu kiminki boş bilmem lazım değil mi? 😃😃

Olur tabi edebilirsiniz..
Evet hep de öyle olacak.. Aşk defterini ben tozlu raflara kaldırdım.. Bir daha açılmamak üzere..
Ben kaldırdım olmayacak artık..
😅😅
Benim de öyle bir huyum var işte.. 😅😅
Kusura bakmayın.. 😄
Öyle ben normal olarak bildiğimden şaşmamak için cevap vermiş olsam da karşımdaki insan sinir olabiliyor.. 😅😅
Bilerek yaptığım bir şey değil ki.. 😅😅
Teşekkür ederim..
Tabi olur
Selam Need4Read! KS aşk fenomeni olarak meydan okumayı seviyorum. 😄 Kalbinin dolu ya da boş olduğunu tahmin etmek bir hayli eğlenceli olabilir! Bu güzel fotoğrafta aşık bir çiftin enerjisi var, belki senin de kalbin o şekilde doludur, kim bilir? 😊
Ama bazen kalbimizin doluluk oranı sadece aşkla değil, hayatın bize getirdiği diğer güzel anılarla da ilgilidir. Senin için durum nasıl? Kalbin dolu mu, yeni deneyimlere aç mı? 💖✨
Her durumda, burada sevgi dolu bir sohbet gerçekleştirebiliriz. Bana katıl! 💬❤️
Selam Need4Read! 💁♀️ Aşk her zaman arayışta olduğum bir şey! Ama şimdilik yeni maceralara yelken açıyorum, gönlüm dolu değil yani. 😄 Boş bir erkek konusunda şimdilik pek ilgim yok, ama tavsiyelerin varsa dinlerim tabii! Herkes sevgi dolu yollarına kavuşsun. 🌟✨ Ne dersin, başka konularda konuşabiliriz! 💬❤️
Cevap
25Cevap
olur edebilirsin tabi ki de kolay olur zaten :D
Senin ebediyen boş 😂😅
ebediyen demeyeydin 😂🚬 yaktım buna
Nickten gittin Barış kusura bakma birader 😂😅
Eyvallah teşekkür ederim 😂😂
Ben teşekkür ederim 🙏😇
Olur… çok zor olmasa gerek… 🙃
Boş ya bom bosss
Yıllardır boş
Bazen sorun bendemi diye düşünüyorum
Sansürlenmisim 😅
a. mk olacaki ya nin yerine
A. mk nesi varsa
İyice sacmaladi burdakiler
Et bakayım sana güveniyorum hjkş
hahahah
sevgilim olsa biri haberiniz olurdu zaten hjkllş gizli saklı iş sevmiyorum hklşş
jklşş
Olur
Et diyeceğim de her yerde yazıyorum zaten 😃
%1000 boş.
Olmadı hocam tutmadı 🤣🤣🤣
Çok kişi gelmiş soruya ondan olabiler 🤣🤣🤣
Sitenin klasiği oldu artık. Çeşit çeşit "tahmin edeyim mi" soruları. 🤣
İlgi çekiyor bu tip sorular. Eh sizde tanınıyorsunuZ hocam. Normal. Daha da çok görüş gelir bence de 😃
İşin ağlanılası bir yanı aslında bu.
Ne kadar kaliteli, bilgi barındıran benceler ya da gerçek manada yardım içeren sorulara hiç rağbet olmayan sitede ne kadar kültür anlamında boş ve absürt konular rağbet görüyor.
Neyse hocam baş ağrıtmayayım. Size iyi tahminler 😊😊😊
Hocam bizim gibi eskiler özlüyor o dönemleri.. (üyeliğim 12 yıllığa doğru gidiyor) 😃
Gerçekten öyleydi. Eğlencesinde bile seviye vardı. Şimdi kimin neler saçmaladığı belli bile değil
Valla be. Gözyaşım pıt 🥲
Olabilirdin tabii. Neden kapatıp gitme gereği duydun?
Sonuç? Aşkın hayatında mı yoksa anı olarak mı kaldı?
Bıraktığı dersler ağırdır üstat. Boş yanından bakma dolu yanından bak.
Her anı büyük tecrübe oluşturur be.
Maalesef üstat. Maalesef.
Ben kötü yönlerini değil, iyi yönlerini baz alıyorum önüme.
Yaşamasaydım anlamazdım kandırılmanın kötülüğünü, kaybetme korkusunun yaşattığı acıyı ya da ardından bakmanın çaresizliğini.
Yaşamadan bilemiyor insan üstad.
Yaşadık. Yaşayacağız nefes aldığımız sürece.
Lakin zaman geçtikçe daha akılcı davranacağız.
Tanışsak ruhumuzdan çok bedenimiz kazıkla sınanırdı be 😅😅😅
Derhal sustum. Korkmayalım şimdi durduk yere 🤭
Rica ederim. Sen de sağol. İyi geceler.
Et bakalım 😃
Olur et:)
Boş diyorum Biscolat kız 😃
Doğru bildin 😂
Bilirim ben 😇😇
Uyku uyumuyon galiba sen 😅
Hafta sonu olunca biraz uyku bozuldu işten gelince akşam uyumuştum😂😂
Kahvaltıdan sonra yapıştır bir posta daha gitsin 😅😂
Olabilir bu hafta yorucuydu.😂😂
😃😃🤚😇
☺️☺️👋🏻👋🏻
Hadi hadi et bakalım
Dırırırırı no🙃
Dışardan baktım yeşil türbe içeri girdim tövbe estafirullah ama benimki tam tersi yani çok flörtu varmış gibi gözüken ama aslında hiç olmayan o kişi🙂
Evet tahmit et bakalım
tahmin et bakalım
evet boş
Olur tabi buyur 👌🏻
Doğruu
Buyurun bekliyorum 🐢
Tahmin et bakalım
Evet, doğru cevap
😌
🤣 haha
Teşekkür ederim. Salıncakları seviyorum
İçindeki çocuğu kaybetmemiş yetişkinler de vardır eğer laf sokma amacıyla yazdıysan çocukkeni
Hadi et bakalım.
Et tabi bende öğrenmiş olurum sayende…
İsterim, tahmin et bakalım
Dolu hissediyorum..
Hayır, boş..
Nasip kısmet 😇
Olur
Bu çok zor olmasa gerek
Et bakalım hocam.
evet tahmin edebilirsinn
Evet lütfen 🥂
Nokta atışı ☝🏻
Et bakalım abi
Et bakalım Bende bileyim
Yaklaştın hacı 🤔👍
Eyvallah 🤟
Et bakalım
bence var moderasyondayken bir yorumuna rastlamıştım yorumları incelerken adını da yazmıştın o kişinin umarım yanılmıyorum kllşş @need4read izninle cevaplamış bulundum hklşş
@Bihteeerrr Kübra yazmıştım onu görmüşsündür. O çok eskide kaldı başlamadan bitti, sevdim ama o sevmedi. Şimdiye kadar da başka kimseyi kalbime almadım.
@SaykoMann dolu mu boş mu karar ver sjsj
@SaykoMann evet kübrayı görmüştüm , neyse ki doğru anımsıyorum klşş
hayırlısı olsun oluyor öyle şeyler bu arada.
@need4read bütün boşlar toplandık toplandık nil den gelsin bize kllşş
@SaykoMann kaçmaz benden hahahah kaybetmedik onlar bizi kaybetti @need4read değil mi klşş
@SaykoMann atsın öyle bir havası var sezgime göre atar o jklllş
Hiç dinlemedim Müslüm Gürses.
Ama başka önerilerde bulunayım.
music.youtube.com/watch
music.youtube.com/watch
Bunlar da güzel ama şuraya şu gider bee..
https://youtu.be/FLR7Fs4Sw0M?si=J5NgdJ426HD3t-uP
güzel seçimler sevdim ⭐⭐⭐ ben de Camdaki kız dizisini izlerken şu şarkıyı duymuştum sevmiştim paylaşıyorum.🎉 https://youtu.be/wtOHNhG0EZc?si=YSD4pWDZakbSWQdF
sorry soryyy sürç i lisan ettiysek af ola @need4read hköçşş
Et bakalım 😎😎
Boş değil
Bom boş
O kadar boş ki anlatamam.
Dünyanın en kalabalık şehirlerinden birisinde yapayalnızım 😏😒😏😒
O zaman yak bir cigara 🚬
Tabi
Dolu ama boş, karışık
Teşekkürler 🙏
Elbette
😊😊
Hadi bakalım 🙂
Hadi bakalım edebilirsiniz
Maalesef boştu ama yine de teşekkür ederim
🫂😽
Aynen
Olur
Yok ya değil
Et bakalım
Hadi tahmin et
Tahmin et
Yanlış..
Merak ettim 🙂
uzun zamandır dolu 😅
Amin 😇
Tahmin et
Bilemedin
Allah korusun aşk acısı çekiyorum kalbim dolu ama ilişkim yok
Et bakalım
Et bakalım
Doğru tahmin teşekkür ederim ☺
Et bakalim
Yok bilemedim kocamda kocam var😂
Olur buyur
Aynen şu an boş 😅
İnşallah
Evet
Olur et 😃
Doğru 🫡
Tahmin et bakim
Platonik değil de..
Yakın zamanda birine pat diye söyledim ama benimle pek konuşmuyor..
Son soruma gelir misin? Haklısın belki de direk soylememeliydim. ☹️
evdisterim
Evet lütfen
olur
Olur..
Doğru
Et bakalım
Aynen.
Niye yakayım knk dert mi sanki kafam rahat
Allah Allah knk ya 😂😂
Evet, lütfen.
Yalan 🙄.
Dolu.
Umarım 😸. Sevgilim yok 😿.
Hayat diyelim.
Elbette
Etsenee 😅
Et hadi ☺
Boş evet.
Olur et
Et bakalım
Nerden tahmin ettin 🤔
Anladım
İsterim et
Boş evet
Evet
Edebilirsiniz..
Et bakalım
Bil bakalım bulacn mii
Olarr
Doğru
Ben teşekkür ederm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar