iyi aksamlar canim. hayirli cumalar ve mutlu haftasonular diliyorum. bugun kutumuzda hüzün var. aslinda her sey gayet iyi gidiyordu ama evde kendi kendime sarkilar soyleyip konser verirken (mikrofonum mayonez sisesiydi) uzgun bir sarkiya denk gelip vibelandim. neden bir seyi elde ettigimizde, ona ulastigimizda artik o kadar da cekici gelmiyor? buna her seyi ornek verebilirsiniz, bir insani, bir yiyecegi, bir giyecegi. anneme yalvararak aldirdigim ayakkabilari ornek verebilirim mesela, sirf populer kultur kolesi oldugum icin ugg almistim ama 3 kere falan giydim. ayakkabi dolabina koydum geri. ugg'larin duygulari yok ama benim var. biri beni dolaba koydugunda cok uzuluyorum.
ilk alindiginda, raflarin arasinda duran en havali barbie bebege kavustugunu dusunen bir cocuk sonradan neden o bebegi oyuncak kutusunda unutuyor mesela? neden denk geldiginde o bebege kotu davraniyor, kollarını ve bacaklarini kırıyor? o bebek kendini "o cocuk en cok, en sevdigi oyuncaklarini kiriyor. ben onun legolardan yaptigi satolarin kralicesiyim" diye teselli ediyor mudur? veya, "bir gun beni duzeltecek, bir gun beni ozleyecek" diyor mudur? bir de o bebegi kutusundan ilk cikardiginda gorseydiniz.. en iyi arkadaslardi, birlikte oynarlardi, bebegi kutusundan cikarip ulasabilecegi bir rafa koymustu. sonra unuttu iste. neyse, erkekler kapatilsin
Güncellemeler
1 yıl
soru ask iliskileri kategorisinde olacak sevgili @KızlarSoruyor
Güncellemeler
1 yıl
Guncel
Neden bir seyi elde edince o seyin cekiciligi, guzelligi azaliyor?
Zaten aşk ta öyle değilmidir kavuşamamak hasret kalmaktır. Amacın elde etmektir elde ettiğinde amacını yitirebilirsin. ancak amacın elde etmek değil uzun vakitlerce birlikte olmak ise yitirmediğin bir amaçta hevesinde yitip gitmeyecektir.
Hakaret gibi algılama ama gerçekten açgözlülük var hepimizde Bir de elde etmişlik var ya o hissiyat maalesef çok kötü bir de çabuk bikiyoruz ve nankörluk herhalde 😂😂
Tanışma aşamasında kişi, en iyi versiyonunu sergiliyor aslında. Her konudaki hassasiyetleri zirvede yaşıyor. Daha sonra bu hassasiyetler karşılkklı olarak, sıradan hayat akılına uyumlanıp, gerçek kişiye dönüşülüyor. Kişi zamanla değişmiyor aslında, özüne dönüş yapıyor. Eğer herkes olduğu gibi tanışsaydı sanırım kimse birliktelik kurmazdı. Gerçi günümüz bencil aşkları bu noktaya çok yakın, kimse taviz vermek istemiyor.
Her sikîm hıyar diyene bir avuç tuz alıp koşanlar yaşar bu sendromu, ne istediğini gerçek anlamda kendi istediği için isteyen ve bilen tipler elde edince soğumaz
havali olmak degil ya bence de hic havali degil ama bazi kelimeler o kadar yerlesti ki dilime atamiyorum hahaahs evet googlea yaz bak, eminim gormussundur herkeste var cunku