Neden bir seyi elde edince o seyin cekiciligi, guzelligi azaliyor?

iyi aksamlar canim. hayirli cumalar ve mutlu haftasonular diliyorum.
bugun kutumuzda hüzün var. aslinda her sey gayet iyi gidiyordu ama evde kendi kendime sarkilar soyleyip konser verirken (mikrofonum mayonez sisesiydi) uzgun bir sarkiya denk gelip vibelandim.
neden bir seyi elde ettigimizde, ona ulastigimizda artik o kadar da cekici gelmiyor? buna her seyi ornek verebilirsiniz, bir insani, bir yiyecegi, bir giyecegi. anneme yalvararak aldirdigim ayakkabilari ornek verebilirim mesela, sirf populer kultur kolesi oldugum icin ugg almistim ama 3 kere falan giydim. ayakkabi dolabina koydum geri. ugg'larin duygulari yok ama benim var. biri beni dolaba koydugunda cok uzuluyorum.

ilk alindiginda, raflarin arasinda duran en havali barbie bebege kavustugunu dusunen bir cocuk sonradan neden o bebegi oyuncak kutusunda unutuyor mesela? neden denk geldiginde o bebege kotu davraniyor, kollarını ve bacaklarini kırıyor? o bebek kendini "o cocuk en cok, en sevdigi oyuncaklarini kiriyor. ben onun legolardan yaptigi satolarin kralicesiyim" diye teselli ediyor mudur? veya, "bir gun beni duzeltecek, bir gun beni ozleyecek" diyor mudur? bir de o bebegi kutusundan ilk cikardiginda gorseydiniz.. en iyi arkadaslardi, birlikte oynarlardi, bebegi kutusundan cikarip ulasabilecegi bir rafa koymustu. sonra unuttu iste. neyse, erkekler kapatilsin
Neden bir seyi elde edince o seyin cekiciligi, guzelligi azaliyor?
Güncellemeler
1 yıl
soru ask iliskileri kategorisinde olacak sevgili @KızlarSoruyor
Güncellemeler
1 yıl
Guncel
Neden bir seyi elde edince o seyin cekiciligi, guzelligi azaliyor?
Cevapla