Merhabalar. Çok sevdiğim bir sanatçının konseri var 2 ay sonra. Fakat sevgilime ne zaman izin almak için sorsam soğuk yapıyor. Konser kapalı salonda oluyor. Sigara alkol içeri kesinlikle alınmıyor. Su bile sokulmuyor ya! Bilirsiniz konser ortamları kötüdür. Bana diyor ki "Sana güveniyorum ama ortama güvenmiyorum. Sana bir şey yapabilirler." Konser kışın Ocak'ta olcak ve sweat esofman altı giyinip gideceğim. Dediğim gibi bir de kapalı salon. "Gitmemen taraftarıyım, ama gidersen de karışmam." diyor. Ben aylardır bu sanatçıyı bekliyorum. Gitmesem pişman olucam, biliyorum. Ama yanlış anlamasından korkuyorum. Onu önemsemiyor, fikirlerini umursamıyor gibi gözükmek istemiyorum. 11 aylık ilişkimiz var. İlişkimizin 4. ayında onunda izniyle bir konsere gittim. "Bu konseri bekliyordun o yüzden izin veriyorum." demişti. Bu olaydan sonra yani ilişkimizin 6. ayında o da ortami kötü olan (alkol sigara kız herşeyin maksimum kötülükte olduğu) bir konsere gitti. Fakat o gün sabahtan akşama kadar yazmamıştı. Konserin bitiminde yazmıştı. Çok özürler diledi, bende sevdiğim için affetmek zorunda kaldım. Aldatmadı buna %1000 eminim. Ya kendisi alkol sigaranın full + full olduğu yere bana haber bile vermeden gidiyor. Ben dışardan suyun bile sokulmasının yasak olduğu yere gidemiyorum. Anlıyorum ve hak veriyorum. Ortama güvenmiyor. Ama ben garanti ediyorum ki kimse bir şey yapmayacak. Yanımda arkadaşlarımla gideceğim. O arkadaşları kendisi de tanıyor. "Konserde her dakika sana yazcam." "Fotoğraflar göndereceğim." "Konsere girmeden ararım." falan diyorum. Yine kabul etmiyor. "Gitmemen taraftarıyım ama gidersen karışmam." diyor ne yapacağım? Normalde gitmek istemezdim. Ama çok ama çok beklediğim ve sevdiğim bir sanatçı... Gitmek istiyorum ama onu üzmek, kırmak da istemiyorum. Arkadaşlarıma da sordum. Önceki yaptığı olay için kısasa kısas gibi olsun diye, sende git diyorlar. Ama tabi ben haber vererek ve konserde ona yazarak giderim. Napcam? Şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Beraber gidemiyor musunuz
O şu an başka şehirde... Ama beraber gideceğim arkadaşlarımı o da tanıyor.
Uzak mesafede çok kötü be
Evet ya. Sence ne yapmalıyım?
Yani seviyorsan ve sevildiginden eminsen dinle onu derim
Ama o günaydın mesajı bile yazmadan, konsere gideceğini haber bile vermeden bir konsere gitti. sabahtan akşama kadar haber alamamıştım. Arkadaşlarim diyor ki kısasa kısas yap sende git, ama sen haber vererek ve ona yazarak git. Diyorlar
Yanlışa karşı yanlış yaparak bir yara varamazsiniz bence varsın o onun yanlışı olsun sen gitmeyerek onu dinleyip ona ne kadar değer verdiğini göstermiş olursun ve günü geldiğinde güzel bir dille aynı şeyleri ondan da beklediğini söyleyebilirsin
"Gitmemen taraftarıyım ama gidersen karışmam." diyor.
Karışmam diyerek uyarı veriyor ve yarın öbür gün en ufak bir şey de dile getireceğim diyor hakliyken seni orada haksız duruma düşürecek
Hmm anladım. Peki nasıl izin alabilirim? Çünkü o ortama güvenmiyor. bir şey yapacaklar sanıyor. Sweat eşofman altı giyerek gideceğim. Nasıl güvendirebilirim?
Yani yapısını bilmediğim için onu pek bilmiyorum ama ordaki ortamdan çok sana güvenmesi lazim ortama bakıp yol alacaksak yürüdüğün cadde ve sokaklara da guvenemezsin
Kendisi inatçı biri. Mesela seni nasıl güvendirirdik bu konuda?
Konu niye ben oldum şimdi :)
Ben normalde öyle ortamları sevmem ona benzer yerleri de. hiç gitmedim gideceğimi de sanmam ama sevdiğim kadın seviyorsa onun için onunla giderim o konuda ona o tür sürprizleri de yaparım iki bilet alır birlikte gider geliriz tek başına gitmesine büyük ihtimal karşı çıkardım ona güvenmediğimden değil insanoğlu denen varlığın kötülüğünden başına bir şey gelir korkusundan
Erkeksin ya belki aynı düşüncedesinizdir 😃 Bak sende ortama güvenmiyorsun. Tek gitmeyeceğim, kız arkadaşlarım da olacak. Kalbini kırmak istemiyorum. Dediğin gibi sonradan bu durumu dile getirip haklı çıkmaya çalışabilir. Ne yapayım ya valla çok arada kaldım... Ama önceden izin vermişti aynı kapalı salonda olacak. Ayni kişilerle gideceğim.
Erkeğim ve sevdigimin başına bir şey gelmesini istemem kaldı ki onun gitmesini nasıl istemiyorsam bende kendimi kiyaslarayar gitmem hayat müşterek
o haber vermeden hatta gun boyu bana yazmadan gitti işte. çok uzulmustum o an
Bu onun yanlışı işte o yüzden diyorum ya o yanlış yapmış sende yapmayıp artı olarak bunu ona onu ne kadar sevip değer verip ona sadık olduğunu gosterip bu yanlışını da ona gosterebilirsisn diye
Anladım. Çok teşekkür ederim. Bunları onunla da konuşup eğer yine kafamda çözemediğim bir şey olursa sana burdan yazabilir miyim?
Tabiki bı nabzını yokla bakalım nasıl olacak
duzgunce sormayi denedim. ortama mi guvenmiyorsun bana mi diye sordum. hickimseye dedi.
boş ver git o zaman
ortama guvenmiyorum gitme diyor. sweat eşofman alti giycem ustume mont bile alcam diyorum cunku kışın olcsk konser. banane diyor
🤷🤷
soğuk yapıyor simdide. gidiceksen iznim olmadan gidersin dedi. konserde her dk yazcam foto atcam dedim. montla gidicem dedim. hala yok yok yok diyor baska bisey yazmio sadece yok yaziyo
"konsere gidebilirsin" dedi "senin uzulmeni istemiyorum" dedim. "yapcak birsey yok" diye cevap verdi. "bana guvendigin icin tesekkur ederim" dedim "yo güvenmiyorum" dedi. cok arada bırakıyor, belirsizlikte bırakıyor. napcam be?
Diyecek bir şey yok sana güvenmiyor zaten
kendine gel mk o kimki sana izin verecek
ya sevgilim sonuçta ciddi bir ilişki içerisindeyiz. 11 ay oldu. izin almadan icim rahat etmiyor.
Git o ne karışır
karışır be abi
Zorbalık mı yapar
Yok be. Ama kendisi sevgilim. Bence karışma hakkı var. Ama kısıtlamadan.
Karışma hakkı yok bence
Sadece fikrini söyler
Son karar sana ait olur
O da saygı duyar
Böyle olmadan ilişki yürümez
İkiniz içinde aynı olmalı
Zaten "Gitmemen taraftarıyım ama gidersen karışmam." diyor abi. Ne yapmalıyım sence? Ama kalbini kırmak da istemiyorum.
Gidersen karışmam dediyse
Ona teşekkür et
Ve konserin keyfini çıkar
Onu umursamıyorum, dediklerini önemsemiyorum gibi düşüncelere kapilmaz dimi abi?
Hayır ona verdiği destek ve duyduğu güven için teşekkür etmen yeterli
Her bireyin kendi özel seçimleri
Tercihleri olabilir
Partneri buna saygı duymalıdır
Güven sarsılmadığı sürece
teşekkür ederim abi. bunları onunla da konuşup eğer yine çözemediğim bir durum olursa sana burdan yazabilir miyim?
Tabii ki
Umarım çok eğlenirsin
Hayatın bir günü bile çok değerli
Tadını çıkarın
Karşılıklı danışıklık güzeldir
napcam yani
Yanlizmi birlikte gitmeyimi söyledin
O şu an başka bir şehirde ama ben onun da tanıdığı arkadaşlarımla gideceğim.
Kız arkasinda sorun yok ama erkekse arkadaşların sorun
Kız arkadaşlarımla gideceğim 3 kişi olacağız.
Yani gidebilirsin bir şey dememesi lazım hangis konser bu
Paralı bir konser. Herkes de giremiyor. Hadi bedava konser olsa iti çakalı da girebilse zaten gitmem. Hatta konserin bitiş saati bile maksimum 00.00 a kadar sürer.
Sen yinede izinsiz gitme bence
İşte izin verdi mi anlamıyorum. "Gitmemen taraftarıyım ama gidersen karışmam." diyor. Ne yapmalıyım sence?
Belli ki çok gitmek istiyorsun
Yinede gitme 2 saatlik bir şey gönül kirginligina deymez
Evet. Valla sadece sanatçı için gitmek istiyorum. Çok sevdiğim bir sanatçı. Öyle oraya gidipte erkeklerle takılmak gibi falan düşüncem yok.
Gitme boş ver kimin konseri bu
Ya sevgilim de ilişkimiz 6 aylıkken bir konsere gitti. Ama günaydın mesajı bile yazmadı. Sabahtan akşama kadar haber alamadım. Konser çıkışı yazmıştı. Ben o süre boyunca korktum. Motor kullanıyor. Acaba kaza mi yaptı bir şey mi oldu diye.
hatta o konsere gitmek için sormadı bile. Haber bile vermedi gidicem diye.
Özelden yaz
yazamıyorum seviye yetmiyor galiba
Başka uygulamadan yazabilirsin
nerden yazayım
Ne kullaniyorsun
burdan konuşuyoruz nolcak
Normal mesaj geliyor bana
Sende onu dinleme o zaman