Kızlar veya erkekler lütfen linclemeyin abim ablam olarak yönlendirin lütfen 😔 çok sevdiğim sevgilimi ailem öğrendi ve gelip istemesini söylediler. Onunda benim de yaşımız küçük ve onun maddi sorunları yüzünden (şu anda düşündükçe anlıyorum) isteyemedi. Ben sevmiyor beni oyalıyor zannedip ayrılmıştım sevmeme rağmen. İnada ailemin ortak onay verdiği birisi ile nişanlandım ama deflarca zorlamam rağmen olmasada nişanlimi sevemedim çok kez ayrılık yaşandı ama eski sevgilimle kavga edip yollarımızi ayırdık bundan dolayı nişan geri takılması istendiğinde takıldı. Evlendim çocuğum var. Eşimle de çok da ağım şahım bir hayatım yok. Düm düz sade bir evlilik şiddetin kültürün hakaretin kayinana kayınbaba tribi taviri kahrı olan bir evlilik. Çok kez ayrılma yoluna gittim kader midir bilmiyorum defalarca barıştık barıştırildik. Bu saatten sonra da istesem de gidemem çocuğum var
Bana en çok engel olan bu. Gitme Arzum başkası için değil evliliğimi tek taraflı çaba olup dışlanmam hakarete ugramam şiddete ayrıca hayattan küçük yaşta bikmam ve yorulmamdan başka bir nedeni yoktu. Şu anda evliliğim normal ilerliyor. Normal dediğim şu heves edilecek sevgilerin olduğu değil sadece şiddetin ve hakaretin olmadığı şekilde güzel gidiyor ama hala içimde o eski sevgiliye karşı bir şeyler var biliyorum çok yanlış ama kalbime söz geçmiyor ki. Geçenlerde fake hesap açıp bana istek atmış ve biyosuna hala sevdiğini vs bir kaç şey yazmış görünce sanki dünyam alt üst oldu. Bilmiyorum buraya yazmam ne kadar doğru ama bildiğim tek şey konuşacak akıl alacak hatta derdimi dökecek kimsem olmadığı. Yazarken lütfen kırmadan yazın aklın yok mu biz mi verelim demeyin insan bazen boşluğa düştüğünde bildiğini de unutuyor. 😔
Bana en çok engel olan bu. Gitme Arzum başkası için değil evliliğimi tek taraflı çaba olup dışlanmam hakarete ugramam şiddete ayrıca hayattan küçük yaşta bikmam ve yorulmamdan başka bir nedeni yoktu. Şu anda evliliğim normal ilerliyor. Normal dediğim şu heves edilecek sevgilerin olduğu değil sadece şiddetin ve hakaretin olmadığı şekilde güzel gidiyor ama hala içimde o eski sevgiliye karşı bir şeyler var biliyorum çok yanlış ama kalbime söz geçmiyor ki. Geçenlerde fake hesap açıp bana istek atmış ve biyosuna hala sevdiğini vs bir kaç şey yazmış görünce sanki dünyam alt üst oldu. Bilmiyorum buraya yazmam ne kadar doğru ama bildiğim tek şey konuşacak akıl alacak hatta derdimi dökecek kimsem olmadığı. Yazarken lütfen kırmadan yazın aklın yok mu biz mi verelim demeyin insan bazen boşluğa düştüğünde bildiğini de unutuyor. 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer