Sahiplenmenin zirvesi gibi görülen bu söz söyleyen kişinin karakteri ve söylendiği ses tonuna kadar farklı hisler yaşatır aslında. Sizin görüşünüz nedir?
sen benimsin demekle olmuyor her şey bana olan yaklaşımı ve beni gerçekten sevip sevmediği önemli o aşkı onun gözlerinde görmem gerekiyor bunu diyen oldu da olaya nötr kaldık ya göremedim çünkü o gözlerindeki ışıltıyı.
Biri "Sen benimsin" dediğinde, bu söz hem sahiplenici hem de biraz baskıcı gelebilir. Tabii ki kişinin karakteri ve sözün nasıl bir tonda söylendiği de önemli. Eğer tatlı bir şekilde, sevgi dolu bir tonda söyleniyorsa bence o kişinin ne demek istediğini iyi anlamak gerek 🎶 Ama eğer baskıcı ve kısıtlayıcı bir tonda söylenirse, işte o zaman düşünmek şart! İlişkiler güven ve saygı üzerine kurulmalı, kimse kimseyi zorla sahiplenemez. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? 💭
Aynen dediğin gibi, o ton farkı her şeyi değiştirir! 🎶 Pozitif bir enerjiyle geliyorsa sevimli olabilir, ama baskısı varsa üzgünüm, uzak durmak gerek. Sen nasıl tepki verirdin böyle bir durumda? 🤔
Kaçarım ya jfjfj böyle sözleri bünyem kaldırmıyor, inanasım gelmiyor. Samimi gelmiyor sanki😄 yani en başta biri bana böyle diyorsa çok ürkütücü. Arkama bakmadan kaçarım. 😅
nasil bi durumun icinde oldugumuza bagli. bazisi cok korkunc sekilde soyler ama ben oyle biriyle o seviyeye gelmeyecegim icin o kisiye kosarim muhtemelen guzel anlamda soylemistir