ya da tam tersi bu bir zayıflık mıdır?
Gözüm gerçeği gördü.
Sen başka bir dünyadansın
Bense acılar dünyasındanım...
ya da tam tersi bu bir zayıflık mıdır?
Gözüm gerçeği gördü.
Sen başka bir dünyadansın
Bense acılar dünyasındanım...
Son nefese kadar umut vardır bu nedenle insan aklındaki ve kâlbindeki hayâlleri ve hedefleri için yanındakilere rağmen mücadele azminden vazgeçmeden ilerlemeli.. Hayat herkese belirli zorluklar sunuyor mutlaka, icabında en iyi terapi savaşmaktır.
Aklımda başka biri varsa yanımdakinin yanımda kalmasına müsaade etmem.
Bunu ona yapamam.
Eğer aklımdakinin yanımda olması mümkün değilse, zor olsa da onu geçmişin tozlu raflarında bırakırım..
Aklımda biri varsa yanımda kimse olamaz. Yanımda biri varsa aklımda kimse yoktur demektir. Ayrıca buna neden katlayım ve bu neden güçlü olma belirtisi olsun ki.
Cevap
13Cevap
yanımda ki aklımda ki aynı kişidir.
Aklımızda biri varsa, yanımızdakiler kalıcı olamazlar
benim aklimda kim varsa ben onunla yaslanirim baska yolu yok
Yanımdaki de bir zamanlar aklımdaymış ki yanımda olma şerefine nail olmuş tabiiki güçlüyüm. ✌️
Mutsuz oldğm insanla yaşamaktansa aklımdakiyle ölmeyi tercih ederim
Değilim. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah.
Aklımdaki ile yanımdaki aynı giiii kesinlikle okadar güçlüyüm
Aklımda olduğunun nereden biliyorsun?
Yok ki.. Artık biliyorsun ;)
Hep böyle olumsuz mu düşünürsün?
Sık hata yapan biri olmalısın?
Yanlış bir kez olursa hata, iki kez olursa tesadüf, üç kez olursa aptallıktır.. Biliyorsun değil mi?
Doğru... Mesela aşk konusu aynı şey sayılıyor mu?
Bu bir zayıflıktır bence
Şimdilik yaşlanmak istemiyorum😃
Aklımda da yanımda da kimse yok
uyumluysak her daim
İkisine de gerek yok 😂
Bilmiyorum hiç düşünmedim
Yanımdaki aklımdaki olması gerektiği için öyleyim
Güçlüyüm
Yok sende ol
Evet
Bakacaz görecez
Evet şükür.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?