Gerçek olsun ya da olmasın fal bakmak yani nasıl desem boş iş felan zaten gerçek müslüman olan bu tür şeylerin boş oldugunı bilir sen enayileri kazıklamıssınn
Ona bir şey diyemem olayın aslını bilmediğim için. Ama benim çevremde 2 arkadaş vardı örneğin bir birlerine bilinçli çizik yumruk atma gibi durumları vardı bir kaç kişiden de birbirilerini kırbaçladığını duymuştum
Bide benim anlamadıgım ikbali surlarda kesmiş ya nıe acaba çırılçıplak yapmıski acaba kesmeden önce ilişkimi yaşadılae aklıma bınlar geliyor garip bi şekilde ya
Fal haram onu bence bırakmalısın. şu an bende öğrenciyim. Derslerine çalış haftasonlari ise git paranı kazan mesela. ya da bekle üniversiteye geçince bi ise girersin
Öğrenciyim sadece fal bakıyorum çalışmıyorum burun neredeyse 70-100 arası bir şey. Fal bakarak 5 günde 27.000 kazanıp kendime telefon almıştım. Özel dil eğitimi versem işe tarar mı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bizden para mı istiyorsunuz yani
Hayır öğrenciyim nasıl kısa sürede halledebilirim sadece fal bakıyorum
Fal bakmakla o para hiç sanmıyorum özelde bide
5 günde 27000 biriktirip iPhone aldım kendime
Ciddi misin
Evet
Ne gerek var ya estetiğe felan
Burnum eğri
Olsun ya çok dalga felan mı feçiyolar
Hayır ben rahatsızım yaptırıcam
tamam yaptırda 18 yaş altına yapmıyolar
18 ve üstü olman lazım
20 yaşındayım
Hee o zaman yaptır ya
Parasını halletmem lazım
Kızlarda da burun şeyi büyük sorun oldu öıktı ya erkekler yaptırmıyo kaşlarını bile aldırmıyolar aw
Aynen sıkıntı
Ne kadar dioki
75.000
Oha beee çok dıo aw
En son 5 günde 27.000₺ fal bakarak biriktirdim telefon aldım
Sende insanları iyi kazıklamıssın ha 😂😂
Gerçekten fal bakabiliyorum sallamadım
Gerçek olsun ya da olmasın fal bakmak yani nasıl desem boş iş felan zaten gerçek müslüman olan bu tür şeylerin boş oldugunı bilir sen enayileri kazıklamıssınn
Ben Müslüman değilim onlar düşünsün
Ama aileden bir destek görmeyince fal bakmak zorunda kalıyor insan
Obaaaa peki Hristiyan mısın
Hristiyanım
Hee ben sandım ateist ya da ne bilim satanist felan bu aralar onlar da çok fazla türedi
Satanist ler kedi kesiyomı cidden ya bi bilgin var mı
Evet 😂 kendi inançları ne diyim benim ailem de hristiyan
Bizde müslümanız ama yemediğimiz halt işlemedihimiz günah kalmadı aw
Evet aynı zamanda bir birlerine işkence de söz konusu 6 sene Amerika’da yaşadım çok vardı çevremde
Gerçek Müslüman çok başkadır ben asla islama giremem çünkü yapamayacağım şeyim günahını almak istemiyorum
Nasıl bi işkence ya bu ikbal olayı vardı ya oda satanist miş omu istedi ölmeyi
Sende haklsinki bak bunu bilmenn iyi aslında
Ona bir şey diyemem olayın aslını bilmediğim için. Ama benim çevremde 2 arkadaş vardı örneğin bir birlerine bilinçli çizik yumruk atma gibi durumları vardı bir kaç kişiden de birbirilerini kırbaçladığını duymuştum
Olm bunlardan korkulur ha
Bide benim anlamadıgım ikbali surlarda kesmiş ya nıe acaba çırılçıplak yapmıski acaba kesmeden önce ilişkimi yaşadılae aklıma bınlar geliyor garip bi şekilde ya
Bilemicem satanizmin içinde bulunmadım hiç
Satanizm yönünden bakma ikbal nıe çıplak bak o yönden bak
Kendi parani kazan yap
öğrenciyim nasıl kısa sürede halledebilirim sadece fal bakıyorum
Fal haram onu bence bırakmalısın. şu an bende öğrenciyim. Derslerine çalış haftasonlari ise git paranı kazan mesela. ya da bekle üniversiteye geçince bi ise girersin
Ben Müslüman değilim
Peki
Durumu güzelce anlat
Öğrenciyim sadece fal bakıyorum çalışmıyorum burun neredeyse 70-100 arası bir şey. Fal bakarak 5 günde 27.000 kazanıp kendime telefon almıştım. Özel dil eğitimi versem işe tarar mı