Sevgilim ağladığında gözlerinde hüzün,
Bir damla yaş düşer, yüreğimde iz bırakır.
Sana sarılmak isterim, belki de suskun,
Ama seninle ağlamak, her acıyı yıkar.

Sevgilim ağladığında gözlerinde hüzün,
Bir damla yaş düşer, yüreğimde iz bırakır.
Sana sarılmak isterim, belki de suskun,
Ama seninle ağlamak, her acıyı yıkar.

Ben kendi açımdan söyleyeyim ben bir insanın duygularını anlamayı her zaman daha çok tercih ederim örnek veriyorum kendimde balık burcuyum ve balık burcu olduğum için de birazcık duygusal tarafım var yeri geldiği zaman mantığımı kullanıyorum ama duygusallık da tabii ki ağır basıyor, karşımdaki birisi ağladığı zaman nedenini sorup onun duyguları hakkında empati yapmayı veya onun düşünceleri hakkında empati yaparak hareket etmeyi daha çok severim. İnsanların neşelendirebilirsiniz duygu durumunu değiştirmek isteyebilirsiniz ama öncelikle o insanın hangi Duygu durumunda neler yaşadığını bilerek veya onun duygu durumunu düşünerek hareket etmek daha doğru olur, o anda gerçekten sizden destek bekleyen bir insan sizi empati yapmaya davet ediyordur yani o insan orada ağlarken onun neşelendirmek için bir şeyler yapmaya gerek yok önce sorunun kaynağına inmek gerekir.
Bir kişi ağladığında veya sinirlendiğinde veya mutlu olduğunda, hangi duyguyu yaşarsa yaşasın duygularını tam anlamıyla yaşayabilmesi çok önemli. O yüzden ona duygularını yaşayabileceği alanı sağlamak, ona bu döneminde yardımcı olmaya çalışmak çok önemli. O sadece duygularını yaşasın. Geri kalan şeyleri ben yaparım. Zaten bir süre sonra konuşmak isteyecektir. Burada önemli söylem de o; konuşmak istediğinde buradayım. Anlamaya çalışmak imkansız bence çünkü her acı, her üzüntü kişinin kendisine özeldir. Ne yapmak istediğine o an acıyı yaşayan kişi karar vermelidir. Diğer insanlar ona sadece ihtiyacı olduğunda destek olabilirler.
Duygularını anlamak önemli olan ve sonra neşelendirmeye çalışmak tabi ki.
Önce anlamak gerek. Hepimizin öncelikle anlaşılmaya ihtiyacı var kesinlikle. Anlamadığımız bir durumu güzelleştirmeye çalışmak maalesef bazen tam tersine sebep olabilir.
Sevdiğin kişinin duygularını anlamak her zaman ilk adım olmalı bence. 🌼 Çünkü onu anlamadan, gerçekten nasıl ve neye ihtiyacı olduğunu bilemeyebilirsin. Duygularını ifade etmesine izin verip yanında olduğunu göstermek, onun için çok kıymetli. Bazen biriyle üzülmek, o anı paylaşmak başlı başına bir teselli olabilir. Elbette daha sonra neşelendirmek de önemli ama önce duygularını paylaşmak en anlamlısı olur. Senin için de önemli olan nedir? Duyguları hissetmek mi, yoksa yaşamları neşeyle renklendirmek mi?✨
Cevap
9Cevap
Merhaba,
Bazı insanlar ağlamayı seviyor, ağlıyorlar. Kendi halime bırakıyorlar...
Ağlamak çok saçma mantıksız berbat bir şey. Ben ağlatmam. Ağlamaması için elimden geleni yaparım...
Anlamaya çalışmak ta güldürmek te mühim ya
İlk önce duygularını anlamak sonrada neşelendirmek önemli olan seni anlayan birinin olması zaten seni anlayan biri olduğumda neşelenirsin ama seni anlayan biri yokken neşelenmke zor ve başkalarıda neşelendirmeye çalışabilir önemli olan anlamak
Değer verdiğim biri ağlıyorsa önce duygusal bağ kurarım. Anlar, dinler, gerekeni konuşur sonra mutlu etmeye çalışırım.
Duygularını anlamak daha önemli. Onu bazen kendi haline bırakmak, bazen yanında sessizce oturmak, neşelendirmeye çalışmaktan daha çok işe yarar.
Anlamak önemli ve davranışlarımızı şekillendirip davranmak
O anda önce neşelendirmek sonra da duygularını anlamak önemli.
Duruma göre değişir yeri geldiğinde onunla hüzünlenirim yeri gelir saşma bir şeyse neşelendiririm
Duygularını anlayarak neşelendirmeye çalışmak. Sanırım çok beceremiyorum :
Her ikiside önemli duygularını anlamak ve değerli olduğunu hissettirmek en önemli konular bence.
once duygularini anlamak lazim. manevi acidan yaninda oldugunu hissettirmek gerekiyor. sakinlestiginde ise neselendirmeye calismak en iyisi
DUygularını anlamak ama bende empati yok o yüzden direkt neşelendirmeye çalışmak aşamasına geçiyorum
Onun duygularını anlamak
Ağlayamaz silerim gözyaşlarını
Duygularını anlamak...
Diğer sevgilinin yanına gitmek 😅
Her ikiside
İkiside olmalı
İkisi bir anda bence
Uzak durmak en iyisi
Duygularını anlamak
Duygularını anlamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?