Aldatmak hakkında?

6 senelik ilişkimizde kimseye bakmadım. Kimseyle konusmadim. Erkek arkadasim dahi yok. Iliskimizin 2. Senesinde iş yerinden 1 kisiyle bu iğrenç şeyi yaptim. Çok buyuk konustum. Aldatanlarin asla sevmedigini, seven kimsenin aldatmayacagini düşünürdüm. Ve bu olur olmaz hemen işi bırakıp ordaki herkesle iletisimi kestim. Ve üstünden 4 sene geçti ben hala kendimi cok kotu hissediyorum. Kalbim sıkışıyor icim daralıyor. Nefes alamiyorum. Şu an sevgilimle aramizda hic bir problem yok, birbirimizi cok seviyoruz ama Aklima geldiği an yerin dibine girmek istiyorum. Beni yanliz hissettirdi o hataya dustum vs vs bu tip seyler soyleyecek asla degilim. Tek kelmiyle yapmamaliydim. Ve ben bunun cezasini çok ağır ödüyorum. Aniden kusasim geliyor aklima gelince. Kimseye anlatamiyorum. Bazen intihar etmeyi dusunuyorum üstünden 4 sene gecmesine ragmen psikolojim duzelmiyor. Çok pişmanım ama kendimi ruhumu bedenimi bu pismanliga ikna edemiyorum. Yetmiyor sanki, daha iyi davranmam lazim, bana kızdığında sinirlendiginde alttan almam lazim, kirilmaya bile hakkım yok ona gibi hissediyorum. Hiç bir seye hakkım olmasın,. Olmasın, bu hata yok olup gitsede, keske hic biseye hakkim olmasa...
Güncellemeler
1 yıl
O bilmiyor
Aldatmak hakkında?
Cevapla