Karşı cinsle İlk konuşmayı nasıl başlattınız? veya nasıl başlatırdınız?

Merhaba arkadaşlar
Üniversite, Sınıfta bi çocuk var aşırı derecede göz teması kuruyor, arada göz kırpıyor gözümü kaçırıyorum ve gerçekten çok cilveli ve çok flörtöz bakıyor (diğer kızlara böyle bakmıyor)
Ben de artık yeter dedim içimden en azından göz teması yerine konuşuruz daha iyi.
Konuşma başlatacağım fakat nasıl başlasam bilemiyorum siz olsanız konuşmayı nasıl başlatırdınız?
Karşı cinsle İlk konuşmayı nasıl başlattınız? veya nasıl başlatırdınız?
Cevapla