Sizce yazmaya çekiniyor mu acaba? durumuma bakmasını çok iyi biliyor?

bırbirimizi watsaptan engellemiştik o engelimi kaldırınca bende kaldırdım. ama 3 hafta oldu mesaj atmıyor. iki gündür de durum atıyorum hemen bakıyor.
Sizce yazmaya çekiniyor mu acaba? durumuma bakmasını çok iyi biliyor?
Cevapla