Kardeşim (15 yaşında) nasibim neden diğer güzel kızlar dururken beni seçsin dedi?

kız kardeşim şu aralar depresyonda gibi bi şey. kimse beni sevmicek falan diyor. diyorum nasip kısmet öyle şeyler. yaşıtlarım çok güzel ben değilim onlar sevilicek hep ben hiç sevilmicem diyor. ne yapabiliriz? ne söylesem düzelir?

Kardeşim (15 yaşında) nasibim neden diğer güzel kızlar dururken beni seçsin dedi?
Cevapla