Bi kız var 2 yıl 1 ay oldu onu sevmeye 2023ün aralık ayında açıldım ve arkadaş kaldık hiçbişi olmucağımıza arkadaş kalalım dedim?

Soru sığmadı birazdaha detaylandırıyaım 2022 eylül ayından beri seviyorum 2023 aralığında açıldım ve nazikçe red edip arkadaş kalalım dedi bende hiç olmaktansa arkadaş oluyum daha iyi olur dedim şu an en yakın arkadaşıyım ve hala deliler gibi aşığım onu bırakmam lazım silmem lazım ama olmuyor yapamıyorum uzaklaşmam lazım 2 yıl oldu hatta birazda geçti unutamıyorum bırakamıyorum napmam lazım

Bi kız var 2 yıl 1 ay oldu onu sevmeye 2023ün aralık ayında açıldım ve arkadaş kaldık hiçbişi olmucağımıza arkadaş kalalım dedim?
Cevapla