"Kadınlar, çabalamak zorunda oldukları ilişkileri tercih ederler" diye bir şey okudum az önce, bu doğru mu kadınlar?

"Kaçan kovalanır" tabirinden bahsetmiyorum.
Partnerinizi bir proje alanı gibi düşünüp, onda bi takım düzelmelere sebep olmak ilişkiye daha mı bağlı kılıyor sizi?
"Kadınlar, çabalamak zorunda oldukları ilişkileri tercih ederler" diye bir şey okudum az önce, bu doğru mu kadınlar?
Cevapla