"Kaçan kovalanır" tabirinden bahsetmiyorum.
Partnerinizi bir proje alanı gibi düşünüp, onda bi takım düzelmelere sebep olmak ilişkiye daha mı bağlı kılıyor sizi?
Partnerinizi bir proje alanı gibi düşünüp, onda bi takım düzelmelere sebep olmak ilişkiye daha mı bağlı kılıyor sizi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ne için çabaladığım önemli soru? Mesela psikotik davranışlar ya da çocuksu tavırlar sadece bıktırır. Tamamen her şeye okey olan eş de bıktırır.
Ay galiba eş tamamen bıktırıyor ya özür dilerim cevap veremeyeceğim, sayende depresyona girdim 🥹
İkisinin ortası bıktırmamalıydı sanki yaa.
Eşsiz olmak, hissetmek, anılmak ve kalmak istiyorsun sanırım 😄
Depresyona sayemde girdiğin için çıkarmak zorunda olan da ben değilimdir umarım 🙄
Hahshr sadece kocamdan beklentilerimin çok yüksek olduğunu fark ettim diyelim 🙃🙃
Yok yok merak etme depresyon tedavimi de kocam yapar artık. Soruyu sen sormuş olsan da sebep o aslında çünkü 🙃😂😂
Peki nasıl sebep oldu buna?
Varlığıyla mı, yokluğuyla mı? 😂
Tabi ki varlığıyla 🙃 olmasa niye gireyim depresyona 😂
Halâ varolmamış olması da sokabilirdi çünkü, var öyle tipler 😂
Bak onu doğru dedin ajdjfjg
Benden bahsediyorsunuz 🙂evet emek harcadığım ilişki türünü daha çok seviyorum onda değişikliğe sebep olmak filan etkiliyor olmak beni o ilişkiye bağlar
Peki ne tür durumlarda etki etmek istersin daha çok? ☺️
Sinirliyse daha sakin anlayışlı biri haline gelmesi veya sigarayı bırakamıyorsa bile azaltması ne bileyim bir şey hoşuma gitmiyorsa onu yapmaması veya hoşuma gidiyorsa onu yapmaya başlaması gibi gibi
Ben de benden bahsettiğini düşündüm şu an 😅
Bu etkilerde bulunmak için nasıl bir yol izlerdin diye sorsam, konuyu uzatmış olmam değil mi?
Şu davranışın hoşuma gitmiyor sonra mesela baktım düzelmiyor rest çekiyorum paşa paşa kendine çeki düzen vermeye başlıyor veya hoşuma giden bir şey yaptığında o mutluluğumu heyecanımı yansıtıyorum anlıyor mesela daha da fazla yapmaya başlıyor diyelim
Pavlovun köpeğine çeviriyorsun yaani adamı, anladım 😂
Hayır yontuyorum diyelim ve bende de ister istemez değişimler oluyor
Bir nevi evcilleştirme süreci işte 😅
Öyle de denebilir
Kılımı kıpırdatmıyorum
Her konuda emek harcamaktan mı kaçınıyorsun, yoksa erkeklere karşı genel bi tavır mı?
Erkekler hak etmiyor