ՏҽӀɑʍՏ
laf olsun diye mi diyorlar, uzaktan bakmak için mi acaba, göz boyamak olabilir mi veya düşürmek için 🙄¿

ՏҽӀɑʍՏ
laf olsun diye mi diyorlar, uzaktan bakmak için mi acaba, göz boyamak olabilir mi veya düşürmek için 🙄¿

Yani düşürmek için hasta kadına versinler ben bakarım diyecek kadar düştüyseler artık acıyın be onlara da en azından düşüyormuş gibi yapın, sevindirin garipleri. Ama ben seviyorsam bebek gibi bakarım. Hiç öyle kuru delikanlılık yapmam. Futbol maçı değil bu hastalananın yerini birini sok hemen. Ne demişler çorbada tuzun olsun içmeye yüzün olsun 😂😂
Hiç romantik değilsiniz beyler
Eee şey biraz sanki amaçlı bakarım gibi oldu da 😂 o öyle değil. Romantizm iki taraflıdır, ne kadarı senden ne kadarı karşı taraftan bilemezsin. Hemen topu karşıya atmanın alemi yok. Aynı adam bi kadına bakarken off be derken bıyıklarını burar bi kadına bakarken kalbi durar.
Ne kadar güzel sözler değil mi önemli olan faaliyette bulunmak insanlar ilişki yaşarken ya da evlilik yaşarken veya bir şeyler yaşarken her şeyi böyle güzelce konuşuyorlar ama iş ciddiye bindiği zaman kimse kimseyi bu kadar sahiplenmiyor.
Evet
ՏҽӀɑʍՏ bakmazlar bence bu tamamen laf olsun diye göz boyamak için söylenmiş bir söz kadınlar inanmaması lazım :D düşürmek içindir
Ne çok seviyorlar bizi düşürmeyi hshd
Haklısın kesinlikle sdjsdj
Teşekkür ederim can 🌸 🫶 🥳
Rica ederim Barışcım ✌️💙
İnsan yükü ağırdır ve her insan kadın erkek ayırmıyorum her insan hasta birine bakacak yürek ve fedakarlığa sahip olamıyor ne yazık ki..
Yok canım ya üşütünce falan diyorum ben, Allah kimseye ağır hastalıklar, şifasız hastalıklar vermesin
Amin bebeğim bu arada cinsiyeti erkek☺️
Emin miyiz? Kordonudur o belki 😃
Yok dna testinde çıktı bebeğim☺️
Teyze prensi iki numara geliyor desene 😍🧿
Cevap
55Cevap
Merhaba,
Ben bunu demiştim, ben bakardım. Son 2 sene boyunca sürekli hastaydı. İyi olduğunu hatırlamıyorum...
Belki bakar belki bakmaz bilemiyorum😅
Bakmaz 😂
Söz ile herkes herkese herşeyi yapıyor 😅
Evet sissim 🥹
Kendi adıma konuşayım onu dediysem yaparım net 😂
Hee bla bla :D
Aşk olsun neyimi gördün 😂
Tamam yaparsın herhalde, yengelerden birine sormak lazım djfjs
Eskilere sorma kötü derler 😂😂 karalama işi bunlar 😂
Asıl onlara sormak lazım 😅
Aşk olsun üzdün 😂
Ben bakarımda diğerlerini bilemem
Sen bakmazsın da, diğerlerini bilemem nsdjaj
Sensin nsk 🙄
😁😁 sus be
🙆♀️
Hepsi bakmaz.. Erkekler ne anlar böyle şeylerden.. Kesin bizden daha çok hasta olurlar.. 😅
Oha, doğru :D biz başımız ağrıyor desek, ‘benim de ağrıyor’ derler 😅
Herhalde yani tecrübe konuşuyor.. 😅 Biz hasta olsak da herşeyle ilgilenmek zorundayız ama erkekler öyle değil.. Hafif atlatsalar da yatak döşek yatarlar.. 😂😂
Aman aman, dünyanın sonu geliyor, burnu akınca ‘ölüyorum ben’ diyorlar 😂 hakkını helal et falan djfjs
Evet ölüm yatağında oluyorlar çünkü.. 😅😅 Noluyor ya alt tarafı bir grip olmuşsun.. 😅 Çık şu yataktan.. 🤣🤣 Sorsan ilaçlarını içtin mi diye içmemiş olurlar.. 😅😅
İyileşmek için zerre uğraşmıyorlar ya :D
Aynen bir bebek gibi herşeyi bizden beklerler.. 😅😅 Kız iyi gömdük şimdi birazdan biri gelirse hiç şaşma.. 😅😅
Gerçekler bunlar alooo sjdhs
Aynen dost acı söyler misali.. 😅😅
Bizim onu buradan bilmemiz mümkün değil. Bakanı da çıkar; abartanı, yalan söyleyeni de çıkar. Ama bakarım diyen sözünün eri kimse de senin her huysuzluğuna, ahlaksızlığına katlanacak değil. Belli zamandan sonra varlığın yetmez. Fedakarlığı hak etmen de gerekir. (Sözüm meclisten dışarı)
Ya Allah aşkına eşya mısın da öyle söylesin bana versinler falan çok gurur kırıcı direkt engellerim o adamı. Sen öznesi genel manada yanlış anlaşılmasın.
Aaa bence çok dadluuu
Yok ya bunu diyen adam sana saygı duymuyordur ki ayudur
Değildir 🙄
Daha derinlemesine anlatacak olursam karşısındaki kadından çekinmiyordur bu adam çok önem vermiyordur kadına. Aslında karşısındaki kadın onu heyecanlandırmıyordur o yüzden sözcüklerini seçmeden söylüyordur. Heyecan olacak saygı olacak iki dudağından çıkan lafa bakacak adam ya ben ancak öyle tatmin oluyorum 😂😂
İki üç gün herkes bakar.
Olurda insanın başına iş gelirse; yatalakta olsa yüzünü gözünü öpe seve bakacak insanlar çıksın karşınıza
Amin 🙏
Ben sevdigim kadina bakarim sahsen. Hatta hasta oldugunda Allah im onu iyilestir beni hasta et ben dayanirim diye cok dua etmisligim vardir 😬
Sağlıklı bir düşünce değil bu
Evet hastalikli 😅hasta oluyosun sonuc olarak 😀
Lan maniaac, onu iyileştir beni hasta et denmez
Ne bileyim iste öyle sevdikkk...😏
Vah be knk :D
Ne guluyon komik mi 😡
Hiç değil ama mizacım böyle djfjs
Mozocom boylo 😀
🧿 😂 gider misin
yaw he moson 😀
Yaw he moson ne lan 😅
Kendi kendine mi soruyon lan 🙆♀️
Evet lo 😀Ne yazdim da oyle cevirdi acaba 🤔(Bu soru ortaya )
Gerçekten de iyi niyetli ve samimiyet dolu da olabilir, damardan şerbet zerk eden nitelikli kapıcı da.
😃😃
:)))
Bakmaz yahu. Daha kendilerine bakamıyorlar jfjfj ayrıca kendi kendimize bakabiliriz yani kimseye ihtiyacımız olmasın, olmamalı😄
Hasta isek ilgi beklemiyor muyuz
Bekliyoruz tabii ki. Doğal olarak her iki tarafta bekleyebiliyor yani😃
O zaman baksın shdja
Baksın tamam😅
Çok güzel bir soru valla. Hiçbir zaman yapamacağımız şeylerin sözünü vermemeliyiz. Biraz laf olsun torba dolsun diye söylenmiş olabilir.
Evet ya, madem yapmayacak söylemesin 🤨
Kesinlikle katılıyorum. 🩵
Olay kesinlikle sahiplenici erkek olmak. Vardır elbet gerçek bakanı. Ama çoğu dümenden ve laf oyunlarından ibaret der.😂
Ağzı iyi laf yapıyor diyorsun djdj
Evet bal köpüğu çoğu öyle🤣🌸
Lafta onlar hep. Kendileri de bakamaz. Ayrıca kimse ailemize laf söyleyemez bakamıyorlarsa falan diye 🤨
Ahaha değişik bir bakış açısı 😅
Gerçekten bakacak olan erkek bunu demez, bu göz boyama cümlesinden başka bir şey değil. Gerçekten bakacak erkek ya çözüm bulur ya da o durumda yanına gider.
Valla bu devirde bakmayan ilgilenmeyen hatta belkide ölümlerine sebep olan anne babalar varken elalemin oğluna pekte fazla güvenmemek lazım olursa olur olmazsa çay içeriz bakarız dalgamıza çokta kafa yorulmaması gerek
Böyle diyordu sık sık hastalandığım için. Verdiler, şimdi daha iyi bakıyor skxksk
Umudumuzu kaybetmeyelim 😃
Valla iş ciddiye binse sana 15 dk bakacak erkek olduguna inanmam. Sakın hasta olma Allah korusun en yakının yük diye bakar insan çok agırdır kimse kimseye bakmaz. Allah sana ömrünce salık sıhhat versin.
Sağım yalan solum yalan diye bir türkü var çiçeğim bildin mi 😂
Bildim aşkım 😃
Heh işte ondan çiçeğim 😂
Öyleliii diyorsun 🥹 kimsede kalmamış dürüstlük
yalan o sözler inanmam sende inanma seni alan erkek nasılsa ceptesin onun için hasta olsan kalk yemek yap çocuk bak der kadınsan hasta olmayı bile yakıştıramıyorlar sana hepsi hikaye o dedikleri
Hee bakar bakar oturur karşına geçer yüzüne bakar ancak 😑
En güzel insanın annesi bakar ♥️🎈
Canım anam ❤️
Bu söz çok tanıdık geldi ağzı iyi laf yapan ama çorba yapmayı bile bilmeyen adam sözleri bu 😀 bakmazlar ama boş ver en azından ağzı iyi laf yapıyor diye sevin onları
Her iki türlüde kendine yapar bakarsa aynı şekilde bakarım her anlamda ama bakmazsa işte o zaman yandı dua etsin öleyim kalkarsam aynısını yaşatmadan gitmem bu dünyadan 😊
Bakarlar bence ya...
Böyle ağız silmeli, çorba içirmelisinden mi
Tabi içirirken kafamıza da vurmalısından.😄
En sevdiğim shdjs
Yooo gayette güzel bakarim hem saglik alanindayim inanç motivayonu yuksek olur hayatinda kimse boyle bakmamistir
Valla erkekler sever üst perdeden konuşmauı hiç sanmıyorum ki ilgilensinler
Deneyip test etmeden bilemezsin laz kızı lafta herkes Melek icraatte görmek gerek:)
Ne diye belli bir kilonun altında hatun arıyorum sanıyorsunuz?
Gerekirse kucağımda hastaneye taşımak için tabiki 👍 Allahın emaneti sonuçta.
Öyle diyenler işine gelmediği anda bırakıp gidiyor... Yolları açık olsun.
Seni Versinler Ellere beni vursunlar dedikleri bu olsa gerek
Seviyorsam sonuna kadar herşeyi mi feda ederim. Sevgili olmasın arkadaşta olsa.
Verdiği değer gerçekse inanmalisin bence seven insanlar yalan söylemez
On numara da bakarım walla iki yumurta kırarım yeruq ŞLKSDKŞFKLDFASA
mutsuz kadınlar daha cabuk düşüyor ondan isleri gücleri hep taktik
O zamana kadar söylemleri ve eylenleri birbirini tamamlıyorsa olur bu iş olur
İlk bir kaç sene bakar sonra hemende hasta oluyosun yaa demeye başlarlar
Bence laf olsun diye öyle diyorlardır çoğu erkekler haketmezler.
Hiç sanmıyorum bak erkek olarak diyorum bunu üstelik
valla bebek gibi bakarım düşmanım gibi Si.. Kerim 🤣🤣
Kadınları verip, almaktan bi vazgeçsinler önce💆
İstediklerini karşılarsan erkekler senin için her şeyi yaparlar
Hiç zannetmiyorum valla nice hayat o şekilde karardı
Ben bakarım şahsen. Şov yapanlar da vardır mutlaka tabii ki.
Sen bakarsın 👻
Bakmazlar çünkü erkekler bazen kendilerine bile bakamazlar
bunu duyduktan sonra zaten iyileşmez mi insan
Belediye baksın derim
Utanmaz
Utanmam xd
Terbiyesiz
@Extreme_ :D avukatı mısın sen
🙆♀️ ya sabır.
Bismillahirrahmanirrahim noluyo 🙄
Hiç
ay ne olmuş bende eksik kalmayım dedim 😀
@portakallıjöle yok bir şey yahu :D varsa da kapandı konu ndfja
merak etmedim zaten ya öyle yazasım geldi 😀
Aşko erkekler kendine zor bakıyor hajsjjsjsj
😅 doğru..
Bana çorba yapanım var 😂
Ne alaka :D
Çorba çok seviyorum hastayken çorba isterim ben :D
Yahu tamam da soruyla ne alakası var 😅
Bana hastayken bakan çorba yapıyor işte 😂 ya ben anlatamadum tamam tamam yapmiycam 😅😂
Sorumu çorba ettin
Deme öyle şimdi bi U falan görecek alakasızdan alacak yorumu 😂😂
O U görmeden bu U gördü shdj
Uyy yakalandık :D :D
Bunu hak edecek kızı bulursam bende söyleyeceğim
Yalan diyorlar
He bakarlar ama gözüyle bakar işte😂
Göz ucuyla 😃
Eee yeter işte bakıyo mu bakıyo bizde bir şey beğenmiyoruz kadınlar çok zor 😂😂😂
Bunu okumamış olayım :D
Ama okudun🤭 onlar hasta olduğunda da biz bakarız 😂😂
Göz ucuyla bakarız biz de 😏
Eee çok bile😂
İki gün anca bakarlar. O da zorla…
Zorla güzellik olabilemez
Orası kesin
Lafının eri 😏var mıdır…
Bitmiş midir
Birmiştir nokta com
Kim birmiştir jdfjs
Biten birmiştir 🤣🤣
İyi ki ikimiştir değil ha
Aynen ağzımız büzüşe büzüşe yürürdük 🤣🤣
Büzüşükler derlerdi bize 🥹
Düdüşükler onlar.., büzüşük olmayı tercih ederim 🤣🤣
Ahaha :D olar
Bakanlar çıkar bence kız 😄
Çıkar 🫠 aşık adam bakar
Aha 😃 bunu diyeceğim kadını bulmak için nelerimi vermezdim🤦
Adamın beynini çenenizle s. k meseniz bakar niye bakmasn
Valla yorumlardaki erkekler bile inanmamış biz nasıl inanalım şimdi sjsjsja
First class hizmette bulunurlar hemi de
Cicim ayı bıtene kadar bakar işte
Ben bakarım da diğerleri nasıl olur bilemem
Sadece lafta kalırsa sıkıntı..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?