Hastayım dediğinde ‘bakamıyorlarsa seni bana versinler’ diyen erkeğe verseler bizi, bakarlar mı?

ՏҽӀɑʍՏ

laf olsun diye mi diyorlar, uzaktan bakmak için mi acaba, göz boyamak olabilir mi veya düşürmek için 🙄¿

Olay şu, baskın erkek olmak değil sahiplenici erkek olmak 🫠
Olay şu, baskın erkek olmak değil sahiplenici erkek olmak 🫠

#sosyetic

Hastayım dediğinde ‘bakamıyorlarsa seni bana versinler’ diyen erkeğe verseler bizi, bakarlar mı?
Cevapla