Erkekler bir kızın onunla ilgilendiğini anlıyor mu?(özellikle erkekler cevaplasın)?

birinden hoşlanıyorum, beğeniyorum.. konuşmuşluğumuz falan da yok öyle.. birkaç kere anlasın diye baktım gözlerine, tebessüm falan ettim ki baya da belli ettiğimi düşünüyorum.. çocuk bizim kantinde çalışıyor.. sosyal medyadan istek attığımda kabul etmedi bende istemediğini düşünerek vazgeçtim sonuçta dünyanın sonu değil.. belki başka birinden hoşlanıyor olabilir. ama arkadaşım “belki onu seni farketmemiştir”diyor.. yani sizce farketmemesi normal mi? belki sosyal medyada tanıyamadı diyelim, ki zaten istese hamle yapmazmıydı zaten.. ben kendimi zorla çocuğa farkettirecek değilim ya yanlış mıyım? özellikle erkekler cevaplasın.

Erkekler bir kızın onunla ilgilendiğini anlıyor mu?(özellikle erkekler cevaplasın)?
Cevapla