Siz karşı cins olsaydınız kendinizle sevgili olur muydunuz? Neden?


5 dakika sonra birbirimize laf sokarak kavga ederdik. Bir de, zaten benle anlaşabilmek zor, bir de kendimle uğraşmak... Olmaz, yapamam. Yani iki ben olursa, birimizin bir şekilde yer değiştirmesi lazım.
Cevap
6Cevap
evet olurum ben
simdi ego yapmis olucam ama kendimden iyi kiz mi bulucam tabi olurdum
Gayette olması gerekeni söylüyorsun ego değil bence
tisikkur ederim efenim
Olmazdım. Karşıcins olursam almak istediğim arkadaşlarım var jxndns
Bilmem ki olurum ama atarlıyım biraz belki de terk ederim kendimi😅
olurdum beni kaçırmazdım 😄
Hayır çünkü zor bir insanım katlanamazdım
Ben olurdum. Çok delikanlıyım.
Olusevgili olmazdım evlenirdim.
Beni hiç kaçırmazdım
Olmazdım açıkçası
Olurdum
Nikah basardım ✍🏻
Olurdum
Tabii.
Ziksen olmazdım
olmazdım
Olmazdım
Olmam
Penisime oral için evet.
olmam
Evet
tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?