Beni yargılamadan yardımcı olur musunuz ne yapicam çok kararsızım?

Arkadaşlar ben 2 ay önce işyerinde biriyle tanıştım ama 1. Ayı hep abim gibi oda beni kardeşi gibi görüyordu o ara da sevgilim vardı 2 yıllık sevgilim var ama benden 20 yaş büyük Birisi ve ne evi ne arabası hiç bir şeyi yok bana 2 yıldır evlencez diyor ama daha kiralık kaldığı bir evi bile yok işyerinde yatıp kalkıyor kötü bir adam değil ama 3 yıldır kendine ait bir yer açmasına rağmen işleri daha hiç düzgün yürüyemedi ve borçları da var işte bu 2 yıllık ilişkimde olduğum kişiyi gerçekten çok sevdim oda beni sevdi ama annem işte bu adamla olmaz konuşmayı kes falan dedi çünkü hem evlenince nasıl bakacak eve dedi hiç bir şeyi yok dedi hemde çok yaş vardı var dedi ben 22 yaşındayım o 42 yaşında neyse arkadaşlar ben işe başladım 1 aydır abim gibj gördüğüm kişiyle mesajlaşmaya başladık ama hiç kötü bir niyetle konuşmamistim sonra ne olduysa birbirimize aşık olduk bu 2 yıllık ilişkimde olduğum kişiyle de yakın olmamıza ragmen 2 haftada bir falan buluşurduk ve aramız çok soğuk olmaya başlamıştı hep tartışıyorduk falan sonra işte bu işyerindeki kişiyle ben sevgili olmaya başladı 2 yıllık olan kişiyle de ayrıldım ama halen canım açıyor şarkı dinleyince falan canım acıyor çünkü o anladı biriyle tanıştığımı ve üzüldüğüne emin olduğum için onun çektiği acı benide üzüyor bide en uzun ilişkim olduğu için de hani onu birakmak falan beni üzüyor ama artık onla olmak da istemiyorum çünkü bu işyerinde kişiye aşık olmaya başladım bu arada bu kişiyle aramızda 5 yaş farkı var ve ciddi ilişki evlenmeyi düşünüyoruz ailemiz falan tanıştı annem çok beyefendi birisi falan dedi onun hakkında. Arkadaşlar bana o kadar iyi ki ne istesem alıyor ben demesem bile alıyor içiriyor yediriyor bebeği gibi bakıyor bana o kadar mutlu ediyor ki 2 yıllık ilişkimdeki kişi bana hiç böyle şeyler yapmamıştı ve eğer ki 2 yıllık olan kişiyle evlenseydim evden kaçmam gerekcekti çünkü annem onu istemiyordu ama bu yeni isyerindeki kişiyle evlenince kaçmak gerekmeyecek çünkü annem onunla tanıştı ve çok sevdi neyse bu yaptığım şey hakkında ne düşünüyorsunuz aldatmış oldum sayılır evet haklısınız cevap verin ama buraya okuduğunuz için teşekkür ederim.

Beni yargılamadan yardımcı olur musunuz ne yapicam çok kararsızım?
Cevapla