Bu işin ustası tavsiye verebilir mi kızla iletişim hakkında?

ya kızın birine aşık oldum kız soğukkanlı çok güzel işte ben açık davrandım hediye aldım konuştum yazdım sonradan fark ettim hep ben yazıyom sordum rahatsız olmuyon dimi diye oda yok dedi sonradan rahatsız ediyom diye yazmayı bıraktım ama duramıyom 8 gündür hergün aklımda napcam başka biriyle denedigimde ise yine onu düşünüyorum

Bu işin ustası tavsiye verebilir mi kızla iletişim hakkında?
Cevapla