Acaba aşık olduğumuzu nasıl anlarız detaylı anlatabilir misiniz?

Ben hiç birisine aşık olduğumu fark etmedim çünkü birisine bakarken kalbim hızlanmıyordu ama bilmiyorum liseye geçtiğimde bir tuhaf olmuştum ona baktım kalbim durmadan hızlanıyodu gözüm kararıyor ve sanki nefes alamayacağımı sandım ilk baktığında oldu her şey ama bir sorun var...

-kendimi çirkin hissediyorum

Acaba aşık olduğumuzu nasıl anlarız detaylı anlatabilir misiniz?
Cevapla