Dış görünüşün ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlamış olduk.
Teşekkürler 😄
Dış görünüş elbet önemli ama beğenmediğimi demem açıkçası. Bu kırıcı olur. Sonuçta fiziksel görüntüsünü o seçmedi yaradılışı öyle oldu. Enerjimin tutmadığını derim ki dış görünüşünü beğenmediği biriyle kimsenin 4 4 lük enerjisi zaten tutmuyordur. Yalan denmiş durumuda olmuyor bu açıklamanın.
Videoyu izlemeden yazmıştım. Dedim izleyeyim. Bu kadını mı beğenmemiş yani. Hemcinslerimi gerçekten anlayamıyorum jdjdk
Bunun kime ne faydası olacak? Söyleyince bende bir kazanım olmayacak, bunu duyunca onda bir güzel etki olmayacak. O zaman neden söylensin ki?
Zaten yapılması gereken buna dikkat ediliyorsa ve beğenilmiyorsa baştan buluşmamak. Diyelim daha önce hiç görmedi ilk kez görüyor, bunu da bilerek bir tavır sergilemeli kişi.
Hatta sonrasında bile söylenme durumu gerekmedikçe olmayabilir.
Yabancı bu kadın. Büyük ihtimalle date uygulamalarının revaçta olduğu bir yerde yaşıyor. Fazla iletişim kurmadan eşleşme oluyor.
Adam yemek yemeye bile gerek görmeden göndermiş. İlginç bir durum gerçekten.
Kimlerle iletişim ve etkileşim kurduğuna çok dikkat etmek gerekiyor.
Güzellik de kesmiyor demek ki bazı hemcinslerini😄
Kilolu olduğu için elenmiş sjj
Hazır zayıfı varken onunla uğraşmak istemiyor sjj
Şeytanın avukatı gibi hissettim şu an 😂
Hüü sjj
Buluşma öncesi beni bi takım hususlarda etkilemeyi başardıysa, fiziğinden emin olmasam bile ilk buluşmada sorun etmiyorum bunu.
Hatta etkilediği hususlar, onu olduğu gibi sevmemi bile sağlayabilir 🙄
Fizik odaklı değilim ben.
Benim gibi kimya odaklı mısınız infini hanım😂
Kimya biyoloji sosyoloji felsefe matematik spor… 😅😅 puahahahha
Fizik hiç mi yok İnfini hanım 😂
Yer (!) cekimine ayak uyduruyorsa tamamdır 😅
Nasıl bir çekim bu Fransız kaldı ben triste triste😄
Ahahahaha ortalık karışmaya başaldı firu😅😅
Tamam sustu ben🤐😅
Fiziksel görünüm ilk buluşmada önemli olabilir ama birine direkt bunu söylemek biraz kaba kaçabilir 😅 İlk izlenimde karşındaki kişinin karakterine odaklanmak bence daha iyi. Belki harika bir mizah anlayışına ya da çok güzel bir kalbe sahip! İnsanlar bu dünya üzerindeki değerlerini sadece dış görünüşlerinden almazlar, değil mi? Sen bu durumu yaşadıysan, nasıl yönetebileceğini düşünüyorsun? 💫
Yaşamadım aşko. Yaşayacağımı da düşünmüyorum.
Kesinlikle haklısın Firu! 👏 Bazen iç güzellik dış görünüşten çok daha etkileyici olabiliyor. 35 yılı geride bırakmış biri olarak, bence sen bu konuda oldukça tecrübelisin. 🦋 Buluşmalarda önemli olan enerji ve uyum, değil mi? 🌸 Senin için de öyleyse, pozitif enerjin daim olsun!
Yaşıma vurgu yaptığın için seni esefle kınayıp engelliyorum 😂
Cevap
36Cevap
Merhaba, böyle bir şey asla demem yani çok büyük ayıp ve saygısızlık olur karşımdaki insana karşı. O yüzden bunu bir şekilde daha başka yollarla denerim, başka şeyler söylerim ve ondan sonrasında da görüşmem yani mesafe koyarım.
Allahtan korkarım ben, yüzü Allah bedeni melekler yaratmış. Kusurları vurmam kimsenin yüzüne.
Söylemem ama ikinci buluşmanın olup olmamasında etkilidir 😂
Buluşmadan önce fotoğraflaşma olmuyor mu niye
Filtrenin vuruyorlar gözüne gözüne😂
Filtre yüz güzelliği için oluyor sanırım. Diğer türlü vücut şekli için duvarların eğim alması gerekiyor 🤣
Onu da eğip büküyorlar🤣
Videolu görüşsünler o hâlde 🤣
Hem amaç kalbi ve ruhu sevmekse, fiziki duruşun çok önemi yok diyerek bi şow yapamm 🤣
Az daha ufak atsaydın belki civcivler yerdi😂
Hedefim civcivler değil demek ki 🤣
Sorarsa söylerim, sormaz ise söylemem..
Ya ilk buluşma dahil hiçbir zaman fiziğe bakmıyorum. Sağlıklı bir duruş sergileyebiliyor mu hayata dünyaya bakış açısı ne buna daha çok önem veriyorum.
Dış gorunus begenilmedi diye direkt yuzune söylenmez. Hem fizik ne olursa olsun belki bir cekim olusur onceden pesin hukumlu olmamak gerek
Gururunu kırmadan senden sonra düşündüm evlenmek için acele etmeme kararına vardım kusura bakma derim
Yazık lan daha düzgün bir dille izah etmek varken karşında ki insanın özgüvenini kırmak çok kötü bir şey
Yok ya ben asla kırmak istemem tipini beğenmesem bile farklı sebepler uydurur görüşmeyi keserim. Genelde öyle yaptım
Fizik için bir şey demem ancak rahatsız olduğum düşünce ve fikirlere sahipse anında söylerim
Beni nasıl buldun gibi bir soru sorarsa söylerim. Genelde soruyorlar zaten
İnsanları kırmaktan imtina ederim.
Kibar adamım, söylemem.
Yok ya söyleyemem. Özguven bir insanda çok onemli bunun zedelenmesi hoş olmaz
Boydan gormeden bulusmaya gitmem olaki gittim begenmedim dümdüz soyleyip onu kırmam
Bu soylenirse komplekse sokar kadini begenilmemek. Bunu demem baska bahane cok uydururum. Ama bu olmaz
Ne denir ki? Ne söylesen bunu anlar kadın zaten.
Ama öyle diyemezsin yüzüne, iz birakir. Kadinda özgüven hep yüksek tir kirilir fizikten dolayı. Kadini kirarsan özgüven gider senden başkasina guveni kalmaz. Görüntü önemli o yüzden sanal iliskide gösterip bulusmak mantıklı, gösterin gorelim :) zillerinizi , nasil göbek attığınızı merak ediyorum zaten
İncitmeden ve kırmadan söylerim
Yani dış görünüş de önemli ama öyle de olmazsa olmaz değil yani
Tarzım değilse zaten ikinci görüşme gerçekleşmeyecektir gitmem
Hemen söylemem de daha sonra söylerim kibar şekilde
Benim beğenip beğenmemem hiç kimsenin umrunda olmayacağı için bu konuyu asla açmam
Dış görünüş bazen yanıltıyor. İkinci ve üçüncü görüşmelerde şans verilmeli.
Zihin zeka tavırlar ve alımı önemli benim için
Gülüşü de önemli. Erol Taş gibi gülerse sıkıntı mesela 😬
youtube.com/shorts/OTWzADbHrEY?si=sZX40SzSYvmTu0Ft
O gülüşün hayranı çok bak 🙂😄
Hayır ilk buluşmada fiziğe dikkat etmem konuşmaları düşünceleri önceliktir benim için
Yine yorumlar yalanlarla dolmuş yol huy önemliymiş yok ahlak külahıma anlatın siz onu 😁
Bu konuyla alakalı konuşmam bile
soylemem hayir bu kirici bence
Hayır, yavaş yavaş söyler ve uzaklaşırım.
Söylenmez ki bu, söyleyen ergendir
Soylemem, hoşuma gitmezse daha da yazmam
Mankenlik ajansı değilim 😀
Hayır öyle olur mu ya ayıp
Hayır bu ayıp bir şey
Karakter ilgisi onemli
Hayır biz söylenmesi zaten çok çirkin bir davranış
söylemem ama ikinci buluşma olmaz
Çok terbiyesizce. Son konuşmam olur
pompa yapıp sonra söylemek lazım
Söylemem cok ayıp
Evet
Hayır ya kırıcı
Söylemem direk
tabiki söylenecek bir şey değil bu
Söylemem
Hayır. Bu onun özgüvenini zedeler
Tabikide
Siz söylermisiniz.
Söylemem de öncesinde fiziksel, zihinsel, duygusal açıdan analiz etmiş olurum zaten.
Söyliceksin kırmadan
Çokta umurumda olmaz
Söylemem ama son görüşmem olur
Hayır
Söylenmez
Evet söylerim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?