Sizce sebebi ne olabilir kafama çok takılıyor ama asla sebebini bulamıyorum?

Merhaba ben ipek 28 yaşındayım. İlkokul lise üniversite eğitimi aldım kursa gittim sertifika aldım hepsinde aynı şeyleri yaşadım. Örneğin lise ve üniversitede zorlandığım bir soru olduğunda erkekler asla yardımcı olmazlardı dalga geçerlerdi bu çok kolay bir soru bunu da mı yapamadın, bu sınavdan bu kadar düşük alınır mı falan gibi. Ama mesela şımarık kibirli kızlar soru sorduğunda yaparız canını sıkma üzülme diyip soruları çözüyorlardı. Kursa gittiğimde benden 1 hafta sonra başlayan bir çocuk vardı arka sıramda oturuyordu bana soru sordu dersle ilgili cevapladım. Ertesi gün bir kız kayıt oldu aşırı egolu ve o kıza sonsuz yardımcı oldu. Kız ona çok kaba davrandığı halde. İşe girdim 3 yıldır çalışıyorum yine aynısı oluyor erkekler onlara kötü davranan kızlara ölüp bitiyorlar yardımcı oluyorlar ben asla insan değilim gibi davranıyorlar. Tek üzüldüğüm şey yemin ederim vallahi billahi kaba sinirli egolu değilim, yılışık yalaka şımarık da değilim sıradan dümdüz bir insanım. Yine de ömrüm boyunca tek bir erkek tarafından sevilmedim asla sevilmedim. Beni seven biri de olmadı kalp kırmadım kaba davranmadım yine de sevilmedim.

Sizce sebebi ne olabilir kafama çok takılıyor ama asla sebebini bulamıyorum?
Cevapla