23 yaşındayım Genç erkeklerden hoşlanıyorum ve kötü hissediyorum olgunlaştığım için normal mi bu:(((?

daha dinç, zeki ve komik oluyorlar ayrıca görünüş olarak da daha güçlüler en son 20 yaşındaki biri beni etkiledi yaşına rağmen öyle bi etkiliyor ki insanı konuşmasıyla. Genelde hep böyle 20 21 22 yaşlar etkiliyor ve üzülüyorum çünkü ben artık olgun kadın sayılırım ve olgun erkekler zerre dikkatimi çekmiyorlar

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada bir erkeğin sadece genç olması beni etkilemiyor tabiki dediğim gibi dış görünüşü iyi olan ve zeki olanlar ki bu özellikleri 25 sonrasında bulamıyorum genelde çökmüş oluyorlar ve sıkıcı oluyorlar
Güncellemeler
1 yıl
Her yaştan sevgilim oldu sadece gençler değil 25 yaşında 30 yaşında olan sevgililerim de oldu ama onları sevemedim belli yaştan sonra erkekler güçlerini kaybediyor sanki
23 yaşındayım Genç erkeklerden hoşlanıyorum ve kötü hissediyorum olgunlaştığım için normal mi bu:(((?
Cevapla