Mesajlara hep geç cevap veren birisine mesaj atmayı kesip sessizliğe bürünmek mi gerekir, yoksa üstüne düşüp yinede mesaj atmak mı?

Daha önce de bunu konuştuk düzelmiyor bu durum. Aşırı taviz verdim, bundan sonra siz ne yapardınız? Seçeneklerden hangisi uygulanabilir?

Terzi bazen kendi söküğünü dikemiyor😊

Karşı taraftan özür dilemesini istemek de, aslında psikolojik olarak kendinden verdiğin büyük bir tavizdir.

Israrcı bir şekilde üstüne gitmek
Dikkat etmesini ve özür dilemesini istemek, yoksa tamamen irtibatı bitirmek istediğini söylemek
Hiç mesaj atmadan ve iletişim kurmadan sessizliğe bürünmek ve artık umursamaz görünmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Mesajlara hep geç cevap veren birisine mesaj atmayı kesip sessizliğe bürünmek mi gerekir, yoksa üstüne düşüp yinede mesaj atmak mı?
Cevapla