Bu normal bir şey mi? Ben ilk defa biriyle çıktım bu konulara yabancıyım.
Hemen kullanacak falan yazmayın karşılıklı olarak sevdiğim ve yakın olmak istediğim birisiydi.
Bu normal bir şey mi? Ben ilk defa biriyle çıktım bu konulara yabancıyım.
Hemen kullanacak falan yazmayın karşılıklı olarak sevdiğim ve yakın olmak istediğim birisiydi.
Anormal gelir ve de korkutucu. Çok iddialı ne cüret ayrıca kafenin tuvaletini işgal etmesi yanında topluma rezil edebilecek haraketler hoş değil. Bu konulara açık olan insanlar var ama tehlikeli bence.
Cevap
6Cevap
ben kız olsam tepki gosteririm herkesin işediği pis yerde mi öpuyosun falan senin zevkini... derim
Bar tuvaletin de halvet olanlar geldi aklıma
Niyeti ciddi değil kanka
Kafe tuvaletinde seks yaptırmıştı zorla bana
Kız arkadaşın mı?
Seviştiğim bile oldu.
normal değil tabiki takılmalık düşünüyo
Başka yer mi kalmadı
Ciddi değil bariz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?