Bana beni istememe sebebinin iş ve okul yoğunluğu olduğunu açıklayan birine yakın zamanda düşünürsen görüşebiliriz demek kötü mü?

Bilmiyorum seviyodum işte bir daha yazmakta aklında soru işareti kalmasın istedim ısrarcı manyak profil mi çizdim

Bana beni istememe sebebinin iş ve okul yoğunluğu olduğunu açıklayan birine yakın zamanda düşünürsen görüşebiliriz demek kötü mü?
Cevapla