Hoşlandığım erkek arkadaşıma nasıl açılırım (8 aydır konuşuyoruz bir ara flörtleştik de)?

8 aydır bir birimizi tanıyoruz, bir ara flörtleşiyorduk arada zaman oldu bazen 1 kaç ay konuşmadîk ama yine konuşuyoruz , geçen akşam görüşdük çok güzel gün geçirdik elimi tuttu, öptü elimi. Sonra omuzuma yaslandim oturduk falan tam bir sevgili gibi yani. Ona nasıl açıla bilirim red cevabı almaktan da korkuyorum ama Böyle olmuyor isimsiz İlişkide kendimi çok berbat hiss ediyorum, her gün ağlıyorum ( lütfen yardım ederseniz çok sevinirim..

Hoşlandığım erkek arkadaşıma nasıl açılırım (8 aydır konuşuyoruz bir ara flörtleştik de)?
Cevapla