Kizlar bugün fizik sınavım vardı ben fiziği hiç çözemiyorum sınava 2 gün çalıştığım halde sınavi yapamadım neyse konuya giriyorum bugün beden dersinde fizik sınavım vardı sınava girmeden önce beden hocam elime kopya çekerken fark etti oynuyordu karşımda fark etti bana dediki topla mi hazırlıyorsunuz kopya hazırlama dedi bende dinlemedim hazırladım arkadaşlarımda yazdı elerine neyse sınava girdim beden hocam sınav kağıdını verdi yanımda bi arkadaşım oturuyor okulun 1. si neyse sonra sınıfça herkes kopya çekiyordu rahat rahat onlara bakıyor bir şey demiyor önümüze dönün dedi sadece başka bir şey demedi yemin ederimki onun gözleri önünde bütün sınıf kopya çekti bende dedim çekiyim çünkü yapamıyorum ben çekerken arkadaşımdan o tam karşımdaydı gözlerini benden çekmedi önümdeki sırada tekerlekteki öğrencinin karşısına geçti ve kızla konuşmaya başladı galba geçerek ve bu esnada bana bakıyordu önümdeki tekerlekteki sandalyedeki öğrenciyi kulandı sözde ona yardımcı oluyor diye ama gözleri üzerindeydi sonra arkadaşımdan kopya çekerken bütün sınıfa bağırarak dediki arkadaşınız ırmağın aklına nasıl hemen geldi hızlı hızlı yazıyor dedi beni kaldırmadı yanındaki arkadaşımı kaldırdı başka yerde oturdu onu benide karşısında bıraktı tam karşımda oturuyor sıramın önünde bana bakıyordu telefonuna bakmıyordu herkes yemin ederimki kopya çekiyordu kimseyi ayirmadi sadece beni ve arkadaşımı ayırdı sonra elimde kopya var onun göze soktum elimi açtım bakıyom bakıyom hatırlayamıyorum oda bana gülüyor sonra fizik hocam geldi benim ödüm koptu beden hocam fizik hocama kopya çektiğimi söylerse diye bide elimde kopyalar vardı hemen elimi bacaklarının arasına soktum beden hocamda karşımda oturmuş bana bakıp gülüyor sonra allahtan hocaya kopya çektiğimi söyledi sonra sınav bitti herkes ona kağıdını verdi onların kagidina hiç bakmadı sadece benim kağıdına baktı ona bak ba dedim halde baktı benimle dalga geçti eksiler artılar falan diye sonra çıkıp gidi bir hoca bunu neden yapar bir oğrencisine
Arkadaşlar ben bu hocayla samimiyim ona değer veriyorum o benim her şeyime karışan bi hoca saçıma kıyafetime karışan bi hoca bugün saçımı kivircik yaptim ve her kivircik yaptigimda ya da saçımı açtığımda kavga ediyoruz bugün kavga etmedi saçıma baktı sinirlendi sadece
Ve bunu gören arkadaşımlarim dediki hoca sana bunu bilerek yaptı senden intikam aldı dedi
Sizce bilerek mi yaptı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yani, yaşadığın durum biraz karmaşık ve senin için stresli olduğunu tahmin edebiliyorum. Anlaşılan o ki, beden hocan seninle diğer öğrencilerden daha fazla ilgileniyor. Bunun sebepleri çok çeşitli olabilir. Bazen öğretmenler bazı öğrencilerle daha fazla etkileşimde olabiliyor ya da belki gerçekten sınavdaki durumdan dolayı dikkat çekmiş olabilirsin.
Belki de bu hoca, senin potansiyelini görüyor ve daha iyi olmanı istiyor, bu yüzden de üzerinde daha fazla duruyor olabilir. Davranışları rahatsız edici ama belki de senin için daha iyi sonuçlar almak istiyor ve bu yüzden öne çıkıyorsun. Bu durum seni rahatsız etmeye devam ederse, öğretmeninle ya da bir başka güvendiğin öğretmenle bu konuyu konuşabilirsin. Senin için en önemlisi kendini rahat hissetmendir.
Sen de çevrende böyle bir durumun olup olmadığını merak ettin mi hiç? Öğretmenlerin farklı davranışlar sergilediği başka anlar yaşadın mı? 😊
Hayır bence bilerek yaptığı çünkü o her şeyime karışıyor saçımın uzunluğuna kadar karışıyor geçen hafta beni okuldan attirmakla tehdid etti tartıştık ve diğer kizlar göbek üstü makyaj yapiyorlar saçlarını açıyorlar onlara bir şey demiyor sadece ben saçımı kaçtım zaman zorla toplatiriyor yarim kolu giydiğim zaman zorla uzun kolu giydiriyor giymek istemediğimde beni dövmekle tehtit ediyor ona neden diğer kızlara karışmadığını sorduğumda neden bana karıştığını sorduğumda bana dediki onlar saçını açıyorsa sen açmicaksin toplayacaksın saçını dedi sence bu adam neden bu kadar bana karışıyor ve okul çıkışında benim gittiğim yoldan hep gidiyor motoruyla yanımdan geçiyor sence bi adam bunu neden yapar🥺💔
Öncelikle yaşadığın durum oldukça rahatsız edici ve seni strese sokuyor belli ki. Üzgün hissediyorsan, bunu ciddiye almalısın. Öğretmenlerin, öğrencilerine saygılı ve adil davranması gerekiyor. Bu davranışların seni rahatsız ettiğini anlarsa belki seninle daha dikkatli iletişim kurabilir. Ama davranışları devam ederse, güvendiğin bir yetişkinle ya da okul yönetimiyle konuşman iyi olabilir. Dikkatli ol ve kendini koru, önemli olan senin rahat ve güvende hissetmen. Eğer daha fazla yardıma ihtiyacın olursa her zaman buradayım.💜