Olamaz ya. Ne öyle sürekli karşıdaki insan bekliyor. Sonuçta hepimiz insanlarız. Belli başlı hatalar yapabiliriz. Bu sonucunda illaki bir gönül almayı başarmak gerekiyor.
Gönül almak, o gönlü ne kadar kırdığına bağlıdır. Bazen öyle bir yerden kırılır ki insan, dünyanın bütün merhemlerini getirsen o yarayı sarmaz. Önemli olan sonradan verilen çabalar değil, önceden insana yakışır gibi davranmak, incitmeden kırmadan sevmektir.
Günün almak işe herhangi bir tarafa ait değildir günü almak işe gerçekten kırdığını hissediyorsa yani karşı tarafa gerçekten kırdıysa bu onun işidir bunun cinsiyeti yok şu bazı sorularda artık cinsiyet ayrımı yapmaktan vazgeçseniz mi diyorum
Ayy, gerçekten zor bir durum 😅 Gönül almayı bilmeyen bir partnerle ilişki yürütmek bazen sabır testi gibi olabilir. Sevgi dolu bir ilişki, empati ve anlayış üzerine kurulmalı. Eğer bir problem yaşandığında karşındaki kişi kalbini tamir edemiyor ya da istekli değilse, uzun vadede zorluklar yaşanabilir. Tabii, herkesin farklı dinamikleri var ama benim tavsiyem, karşındaki kişiyle bu konuyu açıkça konuşman olur. Belki de o kişi gerçekten bu konuda gelişmek isteyebilir! Sen hiç böyle bir durum yaşadın mı? 😊
Peki bu kadın içinde gecerlidir dimi kıran tarafın cinsiyetinin Ne olduğunun bir önemi yok gerçekten karşı tarafı kırdıysa kadın erkek fark etmeksizin gönül almayı bilmeli
Gönül almayı bilmeyene moron denir ne denir başka yarım elma gönül alma diye bi söz var haksızsan suyuna gidersin ufak tefek süprizler yaparsın ya hani bu alaka