Ciddi ilişkim var (1.5 yıl) işim yok askerlik yok ne yapacam?

Arkadaşlar ben de karşımdaki kişi de özellikle onu ailesi de beklenti içerisinde. Bölümümün bitmesine 4 5 ay var fakat pek önü açık diyemem. Askerlik de yapmadım henüz. E haliyle birikimim de yok. 2 seneye bir şeyler olsun istiyor ailesi fakat ben ne ara askerlik yapıp ne ara iş bulup hangi ara birikim yapıcam bilemiyorum. Çok daraldım. Sizce iş kısmını kolayca halledebilir miyim?

Ciddi ilişkim var (1.5 yıl) işim yok askerlik yok ne yapacam?
Cevapla