Erkeklerden anlayan? kızlar nolurr cevap verin acil?

Yaklaşık dört aydır bı iliskideyiz ve uzak mesafe bugün buluştuk her hafta genelde imkan nisbetinde bulusuruz özlediğini söyler bende ne yapip edip buluşmaya giderim kırmam onu ve her buluşmada da birbirimizi bosaltiriz bunu kendi ister hani surekli de seni istiyorum gibi şeyler der ve aslında ben bundan rahatsızım ama kendisine diyemem çünkü yinede yapar bir kere taviz verdiğim için devamı gelir neyse bugün ki konuya gelelim gayet güzel bir gün geçti yorucuydu ve bu kişinin geçmişte üçkez ilişkisi olmuş hepside bir yıla yakin sürmüş her neyse wp hakkımdasinda bugün fal bakmayı öğrendim elini tutabilmek icin yazıyor ve Ocak ayında bu yıl yazılmis yani iliskisi yokmuş henüz o zamanlar dediğine göre neyse bende bugün rica ettim hani beraber aynı şeyleri yazalım mı diye bana dediki yok benimki kalsın baya eski havalı durur dedi ve bende o an cidden kırıldım sonra umursamadı tabi ve ben ona bunu daha önceleri sorduğumda dediği cevap bir restoranda şarkı sözü olarak duydum hoşuma gitti ondan yaptım eski sevgililerim ile alakası yok ve aradım neden büyüttün değiştirsen ne olur felan dedim dediki direk degistirmicem yjne başladın deyip küfür edip kapattı telefonu her neyse ve bu çocuk altı ay sonra ailemle tanışmaya gelmek istiyor şimdi ben ne anlamaliyim bu cidden beni seviyor mu yoksa kullanılıyor muyum

Erkeklerden anlayan? kızlar nolurr cevap verin acil?
Cevapla