Yaklaşık 1.5 aydır hoşlandığım ve birlikte vakit geçirdiğimiz bir erkek var. Henüz sevgili değiliz ama her gece en az 3 saat benimle zaman geçiriyor yürüyerek kahve içerek falan ailesi 1.5 saat uzaklıkta mesela ama benimle fazladan 1 saat geçirebilmek için onların olduğu şehire gitmiyor, ben aramayınca beni aramıyorsun diye serzenişte bulunuyor, Yediği yemeği içeceği bile bana seçtiriyor, uzaktayken sürekli arıyor Ama öpüşelim dediğimde kızmaya başlıyor. ama nedense ben elini tutmak istediğimde elini kaçırıyor, öpüşmek istediğimi söyledim o istemedi.
Bana, senin bu davranışların beni senden uzaklaştırıyor, tek hedefim buymuş gibi davranıyorsun, sevgi bu değil dedi.
ne demek istiyor sizce? Niye öpüşmek istemiyor anlamıyorum
Güzel bakımlı bir kızım. Bana erkekleri peşinden koşturmaya alışmışsın diyor zaten. Ama neden böyle davranıyor anlamıyorum? Tek hedefin buymuş gibi davranıyorsun bu da senden uzaklaşmama sebep oluyor diyor ben yakınlaşmaya yeltendiğimde. Başkasını mı seviyor sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer