Beyler size bir şey soracağım. Bir erkek bir kızın yakınlaşma teklifini neden reddeder sizce?

Yaklaşık 1.5 aydır hoşlandığım ve birlikte vakit geçirdiğimiz bir erkek var. Henüz sevgili değiliz ama her gece en az 3 saat benimle zaman geçiriyor yürüyerek kahve içerek falan ailesi 1.5 saat uzaklıkta mesela ama benimle fazladan 1 saat geçirebilmek için onların olduğu şehire gitmiyor, ben aramayınca beni aramıyorsun diye serzenişte bulunuyor, Yediği yemeği içeceği bile bana seçtiriyor, uzaktayken sürekli arıyor Ama öpüşelim dediğimde kızmaya başlıyor. ama nedense ben elini tutmak istediğimde elini kaçırıyor, öpüşmek istediğimi söyledim o istemedi.

Bana, senin bu davranışların beni senden uzaklaştırıyor, tek hedefim buymuş gibi davranıyorsun, sevgi bu değil dedi.

ne demek istiyor sizce? Niye öpüşmek istemiyor anlamıyorum

Güzel bakımlı bir kızım. Bana erkekleri peşinden koşturmaya alışmışsın diyor zaten. Ama neden böyle davranıyor anlamıyorum? Tek hedefin buymuş gibi davranıyorsun bu da senden uzaklaşmama sebep oluyor diyor ben yakınlaşmaya yeltendiğimde. Başkasını mı seviyor sizce?

Beyler size bir şey soracağım. Bir erkek bir kızın yakınlaşma teklifini neden reddeder sizce?
Cevapla