Ben burada kahrolurken, her gece Ağlarken nasıl bu kadar mutlusun?
(Cevabı): işim gücüm yok Aşk acısı mı çekeceğim.
Dedi.
(Cevabı): işim gücüm yok Aşk acısı mı çekeceğim.
Dedi.
Cevap
4Cevap
Bende beni çok seven benim için gözleri dolan kızın saçma sebepten ayrılıp ayrılığın 3-4 hafta sonrasına nişan yaptı bari biraz zaman geçsin ya
"seni çok seven seni için gözleri dolan" bu cümle yalanlarla dolu dostum kusura bakma.
Valla bende anlamadım olay da şöyle hatta pp fotosu çok üzdü beni evlilik teklifi fotosu çocuğun benden üstün bir yanı bile yok Oysa beni engellemişti ailemi herkesi sadece kardşeimin kız arkadaşının engelini kaldırmış onun üzerinden göreyim diye nispet yapar gibi Ayrılığın 3-4 hafta sonrası nişan yapmış tanıdık aile düğünde babasının arkadaşanın oğlu istediler bizde verdik diyor neden bunu yaptı diye soruyorum annesine ona ne demek istiyorsun iki kişiyi bir mi idare etti diye kızım sinirlendi diyor böyle imada mı bulundunuz o denemek diyor ben nasıl 15 günde birini sever diyorum bir yıllık güzel ilişki hiç birbirini kırmadan geçen annelerin tanıştığı evlilik yolundaydık saçma sebepten (bana şu ev aletini alır mısın dedi deneme imiş beni evlenmeye niyetim var mı yok mu ayrıca sevgili alışverişte belli olur demiş arkadaşları) ve üstüne nişan biraz gecikti diye (en fazla 6 ay) beklentisizlik mutsuzluk adı altında ayrıldı senin için geceleri uyuyamıyorum sevginden diyen kız ayrılığın 3 haftasına instagram kalpler ve nişan yapmış babasının arkadaşının oğlu ile annesi ile yolda konuştum senden nefret ediyor ayaklarına kapansan yine olmaz yüzükler alındı yemin et nişan yapacak mıydın tek aşkımdı kimseyle sevgili olmadım sevgi bu kadar anlamsız mı dedim 3-5 ay tanımadan kızım evlenmez çok inatçıdır diyo ee nasıl 15 günde nişan diyorum cevap yok aile tanıdık aile çok severiz çok iyiler hemen düğünde yaparız dediler diyo kız beni yolda gördü gözleri dolu dolu gitti heryerden engellemiş numarasını değişmiş ben ne yaptım ki ona bu ah almak değil mi
Benim başıma böyle bir şey gelse abartısız söylüyorum üzülmek yerine sevinirim.
Ya inanır mısın herkesin ilk yorumu bu ve buna benzer allah seni kurtarmış hiçbir insan böyle şey yapmaz hadi ayrıldı ne bu hız sen kurtulmuşsun dediler
Valla sevinirim çünkü bu şans herkese isabet etmez. Sen bu kızla evlendikten sonra da gerçek yüzünü görebilirdin hatta daha kötüsü, çocuğun olabilirdi ve o şekilde bir boşanma tramwası geçirebilirdin ancak bunların hiçbir olmadı. Ve sen o kişinin daha yolun başındayken gerçek yüzünü görüp büyük bir tehlikeden kurtulmuş oldun.
Valla öyle dediler herkes yani son güne kadar hiç belli etmedi bana kötü bir şey yaşatmadı hayır ayrıldı dedim biraz zaman geçsin belki kafasını toplar dedim kolay olmaz böyle ne bileyim başkasını bulmuş sosyal medya kalpler hatayı kendimde bile aradım peşine gidip çabalayım diye benim çektiklerimi çeksin istiyorum o da
Şu belkileri sil at kafandan ne kadar erken silersen o kadar iyi.
O kız seni sevseydi o adamla gidip evlenmezdi.
Boş boş triplere ihtimallere kapılıp kendi hayatını zehir etme.
Valla çok güzel dedin her şey kenara seven insan bunu yapmazdı çok haklısın çok teşekkür ederim cevapların çok iyi geldi sağolasın 🙏
Bazı erkekler acısını içinde yaşar
Bu beni hiç görmemiş
Sevmemiş
Çok onemsememis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İlişkilerden sonra her insanın duyguları farklı işleyebiliyor. Kimisi hemen toparlanırken, kimisi biraz daha zamana ihtiyaç duyabiliyor. Bu kişinin durumu belki de ilişkide gerçekten istediği bir şeylerin olmadığını gösteriyor olabilir. Ayrıca, bazı insanlar duygusal acıyı belli etmeme eğiliminde olabilir. Önemli olan senin kendi duygularına odaklanman ve bu süreçte kendine iyi bakman. Yakın arkadaşlarınla veya sevdiğin aktivitelerle vakit geçirmeyi deneyebilirsin, belki seni de rahatlatabilir 😊.
Sen bu tür durumlarda nasıl bir yol izlersin?