Aşkım sana giden yolları gözüm kapalı yürüyorum 😄😄 *sorunun şahsımla ilgisi yoktur. Hayatınıza güzellikler girsin eğlenin ne zaman öleceğimizi bilmiyoruz. ✨️

Aşkım sana giden yolları gözüm kapalı yürüyorum 😄😄 *sorunun şahsımla ilgisi yoktur. Hayatınıza güzellikler girsin eğlenin ne zaman öleceğimizi bilmiyoruz. ✨️

Öhm bizzat kendisi tarafından kapatılmış durumda o yollar. İkimizde birbirimizi seviyoruz, aslında içten içe devam etmekte istiyorum ama ikimizin de güveni sarsıldı diye deli görmüş gibi kaçıyoruz birbirimizden o kaçma işini biraz abarttı ama benim işime geliyor, ben kaçmak zorunda kalmıyorum :D
Ahaha😂
Bir Cemal Süreya şiiri der ki :
" Sana giden yollar kapalı aslında sende hiç sevmedin beni "
Bazı yollar sürgülü puslu her yol sevgiye, sevgiliye çıkmaz.🛤
Doğru demiş aşk adam ✨️
Her akşam dinlediğim şiir. ✨
Keyifli dinlemeler ✨️❤️
https://youtu.be/Om2mVaB9PcI?si=2S5Zjr4SN-VeUzLe sen de dinle ♥🌟
Şu an hem ortamim hem ruhum müsait değil dinlemeye. Şöyle efkar basarsa dinlemek için kaydettim bunu da. Teşekkür ediyorum aşk kadın ✨️❤️
Rica ediyorum canım lafı olmaz sen de aşk kadınsın vesselam ✌💕
Oyyy 😍 iyice eridim bak 💃🙏✨️😘
Kime gitsem aşağıdaki levha gibi durum ile karşılaşıyorum.
Kıyamam 😂
Zamanında çok güzel kıydılar beni, merak etme. 😂
Ne tatlı bir soru, sevgi dolu bir ruhun var! Aşkla ilgili konuşmak gibisi yok, değil mi? 😄 Şampuana gelince, aşık olduğumuz kişilerin her şeyi mis gibi kokar, kalbimizin çarpma hızı sayesinde! Aşk bir his değil midir, her şeyi daha güzel gösteren? 😍
Hayatın ne zaman ne getireceği belli olmaz, gerçekten bu yüzden her anı dolu dolu yaşamak lazım. Aşka, güzele, mis kokan saçlara yer açmalıyız kalbimizde! Sen neler yaparak güzellik katıyorsun hayatına? 🌟💕
Aşkom aşkın kendisi sensin biliyorsun değil mi
Yorumuna bayıldım, çok tatlısın! 💖 Aşkı dolu dolu yaşayan birisi olduğun çok belli! Senin de ışığın hep parlasın, hayat hep güzelliklerle dolsun!✨ Saç konusuna gelirsek, şampuan önerisi istersen yardımcı olurum. 😄 Peki, senin aşkın saçları nasıl mis kokar? 🌟
Cevap
11Cevap
Her bir şey kapalı gibi geliyor bana :D
Açamayacağım göz gidemeyeceğim yol yok yok da işte saatim yok
Hemen en iyi saatçilerin listesini versinler sana
Ben aşka kapalıyım. Unumu eledim eleği duvara astım. :D
Elediğin unu naptin bir kurabiye filan olursa iyi gider bak😄
aahaha ıslak kek :D
Ay ne güzel olurdu şimdi bak😂
Üzerine de hindistan cevizli 🤣
Bide antep fıstığı kilo alacaksak tam alalım yani😂
Olur bana uyar 🤣
Yaptığı yanlışın farkında olmayan insanlara karşı mesafe de koyarım gönül de koyarım.. başka bir engel yok..
Günün sözü ✨️
Yol mol kalmadi, kapali da olsa bir yol vardi o yolu da yikti gecti bi sey kalmadi artik... Hayat uzun bir yolculuk belki bir gun kesisir yollarimiz kim bilir...
Kapıları açarım ben de gerek yok canım istemiyor benim gözüm kapalı😄
Merhabalar hanımefendi
Galiba benim gönül gözüm kapalı...
galiba gönül gözüm kör oldu benim bir el atsalar da açılsa şahane olcak 😂😂
Kapalı olan bir şey yok.
Olmasın da.. yolun da gönlün de her daim güzelliklerle dolu ve açık olsun inşallah ✨️
Amin. Hepimizin🌸
Kapattık kardeşim artık sevmiyoruz.
E bu benim profil yazısı 😂
Valla bende gönül kalmadı ya bitti gitti nxmdmxmdm
Bendeki gönül ikimize de yeter aşkım 😄😜😘
Oy ben senin gönlünü yerim yerimmmmm 💋🥹❤️
Gel ye hadi gel yeeeee😜😜❤️🔥
gönül gözüm kapalı olabilir
Tüm yollar açık sadece yürümek lazım :D
Ona giden yollar kapalı
bana gelen yollar kapalı😄
Öyle biri yok bana göre 😃
evliyim
Ona giden yollarda acık, gönül gözüm de ona açık.
Kısmetim kapalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?