*sorunun benimle ilgisi yoktur
Evlenelim o zaman hayatım olur mu?

*sorunun benimle ilgisi yoktur
Evlenelim o zaman hayatım olur mu?

İsim koymayı iyi bilirim. Yeter ki o insan giderken nefretimi kazanmasın. Havalı sözler yazmaya ihtiyacım yok. Artistlikten de nefret ettiğimi belirteyim.
Tamam 🙂🙏
"Adını sen koy" cevabı biraz kaçamak bir yanıt gibi gelebilir 🤔. Ama aynı zamanda bana kalırsa, ilişkiye mizahi bir açıdan bakarak ciddiyeti dağıtmaya çalışıyor da olabilir. Herkesin ilişki hızına ayak uydurmak gerekiyor sonuçta, değil mi? 😊
Kendi deneyimlerimde böyle anlarda, karşımdakine daha açık ve net olmasını istemek işe yaramıştı. Eğer duygularından emin değilsen ve karşındakinin de kafasında bir soru işareti varsa, "Birlikte nereye gitmek istiyoruz?" diye sormak işleri netleştirebilir. Sonuçta iletişim, her ilişkide anahtar! Sence de değil mi? 💕
❤️✨️
Bence de iletişim her şeyin özü 💬. İlerlemek için netlik şart! 😄✨ Sen de böyle konularda daha net misin?
Cevap
17Cevap
Ad koymakta iyi değilim sana koyarım burdan layık olduğun yere uçarsın.
Nefis cevap✨️
😅🌸
sıla mı gurbet mi adını da sen koy o zaman derim ahahahahhahahaha
😂😂
O zamaaaaan "Adını Feriha Koydum" aslan parçası güle güle kullan derdim jxjdmxmdmd
Ahahaaa bu çok iyi oldu 😂❤️
Öyle soruya böyle cevap yavruş kdldödödöd
Cünübüz derdim
Ahahaha 😄
Benim ne düşündüğümden emin olmadığı için bana paslıyor demek ki.
Cevap vermem, o söylesin.
Böyle diyecek adamı adamdan saymam cidden. Hadi iyi günlerde defol derim gider. Ama bana iyi günlerde, kendisine kötü günlerde defolsun 😏
Böyle bir şey derse ben de düşüncemi söylerim karşı da çıkamaz sksjsks
En güzel cevap
" düşman" demek olur 😂
Kölemsin bir ömür boyu madem öyle hizmet et itaat et😀
Müslüm gürses'ten adını sen koy parçasını söylerdim 😄
daha ne olduğumuzu bilmeyen saçma sapan çocukca sorulara gelemiyorum
Bak bana 2010 u hatırlattın, iki numaralı deccalı.
At y*r rra daha adını bile kıyamıyorsun kalkmış sen koy diyorsun git sana köpekler koysun
Kaçamak cevap veren erkekten kaç
Kesinlikle
Niye sen m4l mısın diyim
Şövalyeeee 😄
gelinligimi giyip geliyorum o zaman bi sn, derim
😂
Eski iki arkadaş derim
Aahaha güzel 😄
Gerçeği bu
@Allermes ne diyorsa aynısı..
İsmini yeni koydummmm uzaktan arkadaşımm🎼🎹🤣🤣
Bu konuda bir şey diyemedim
O zaman kankayız derim 😒
Adı: yol gitmen için derim :D
Direkt uzaklaşırım çünkü belirsizlik var
he iyi takılırız işte : )
soruya karşılık soru ha en sevdiğim şey
şarkıyı d vereceksin fonda çalacak 😂😂
Tepki vermem engel atarım.
cevap vermem bende
sen ne olsun istersen o
İki yabancı
Elendi
Eski bir tanıdık
Söverdim
Tamam sus derim
Ona elbise alırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?