Daha fazla bilgi edinmek?

Öncelikle herkese merhaba diyelimki biri ile konuşmaya başladınız ve bu karşınızdaki kişi daha yeni 3 4 günde size 1 senelik sevgililerin kullandığı kelimeleri kulandi (bitanem kadınım veya aşkım gibi gibi ) bunlar bana çok itici geliyor daha 3 4 günlük bir konuşmada bana söylendiğinde soğumaya başlıyorum ve benim fikrim doğru bulmuyorum daha çok tanıyıp daha çok konuşulması gerektiğini düşünüyorum sizler bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz
Söylenemez
Söylenebilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Daha fazla bilgi edinmek?
Cevapla