Kırmızı çizgilerimi iyi bilmeli, gerçekten bitirince dönmüyorum, hatta stalklamıyorum bile. Bizi gerçekten bitirmeyeceğini bilmeli, çünkü bizi bitirirse, sıfırlanmayız, yalnız kalır, yoluma devam ederim kendisine geçmişe gömüp.
Hiçbir zaman boş yere trip atıp mesafe koymam eğer bunları yapıyorsam demek ki benim için önemli bir konu var ki yapıyorum ona göre önlemini alsın sevgilim olacak kişi :D
Kırmızı çizgilerimi iyi bilmeli kesinlikle. Neyin yapılmasını ya da söylenmesini sevmiyorsam bunu iyi bilmeli ona göre hareket etmeli. En önemlisi budur bence.
Sevgilimin benim hakkımda en iyi bilmesi gereken şey, duygusal yanlarım ve aşkı nasıl yaşadığımdır! Benim için aşk, hayatın en renkli ve heyecan verici kısmı, bu yüzden flörtlerimle samimi ve tutkulu olmayı seviyorum 🥰. Ayrıca spontane maceralara atılmayı ve yeni deneyimlere kucak açmayı çok severim! En iyi arkadaşım gibi yanımda olabilmesi ve her heyecanımı paylaşabilmesi önemli. Senin için en önemli şey ne olurdu?✨❤️