DÜZGÜN KİMSE KALMADI MI?

Arkadaşlar özellikle şu döneme baktığımda gerçekten üzülüyorum artık. Çünkü gerçekten aklı başında olup, kıymet bilen, değer verip ortak mutluluk için çabalayan kimse kalmamış neredeyse. Ben üniversitede okuyorum ve artık gerçekten doğru bir kişiyle bir yola girmek istiyorum. Adam gibi severim, her şeyini hatırlarım, sevdiği küçük detaylar üzerinden sürprizler yaparım ve en önemlisi ilişkide sadığım. Koruyup kollarım ve yanında çocuklaşırım. Yanlış anlaşılmasın anlatmak istediğim şeyi vurgulamak için anlatıyorum kendimi ego değil kesinlikle.

Eminim benim gibi olan erkek/kadın arkadaşlarımız da vardır. İlişki dediğin şey iki tarafın da çabalamasıyla ve yıllarca emek vermesiyle değer kazanır. Ama günümüzde herkes 3-4 kişiyle aynı anda konuşuyor, fckbuddy işine yöneliyor ve en ufak anlaşmazlıkta çekip gidiyorlar. Ya da o anki sevgilisinden daha güzel/yakışıklı birini bulunca sevgilisini terk ediyorlar. Ben gerçekten aklı başında olan birini bulup hayallerimi hedeflerimi onunla başarmak istiyorum. Hiç şansımız yok mu bu devirde artık? Anılarınız varsa yazabilirsiniz. Yeni kullanıcıyım hatam varsa affola.
DÜZGÜN KİMSE KALMADI MI?
Cevapla