Eski sevgilim askere gitti bugün 40 gün oldu ama gittiğinden beri telefonu hiç açılmadi acemiye tuşlu götürmedi ama niye hala kpl?

Usta birliğinde ikinci haftası telefonunun çoktan açık olması gerekmez miydi?
Eski sevgilim askere gitti bugün 40 gün oldu ama gittiğinden beri telefonu hiç açılmadi acemiye tuşlu götürmedi ama niye hala kpl?
Cevapla