Duygusal yönden emin olduğun bir ilişkiye başladığın sürece sonunu az çok tahmin ediyorsun. Sürecin nasıl işleyeceği ve o zaman aralığında ne kadar uygun olunup olunulmadığına bakılarak bir sona gidilir. Öngörüler her zaman haklı çıkarmayabilir. Yaşayarak görmek lazım.
Hayatım benim için ilk izlenim çok önemlidir.. Bir insanı ilk gördüğüm zaman beni rahatsız eden bir şeyler varsa mutlaka sonrasında onunla ilgili bir durum oluyor.. Bu yüzden de denemeye gerek bile görmem.. 😍
Baştan birine engel atmışsam o iş yürümüyormuş ben bunu çok net anladım kesinlikle birine sonradan ısınmak hikâye.. Baştan nefret ettiğimden sonunda da nefret ediyorum şaşmıyor cidden sdfsdfdf 😅
Bazen içgüdülerimiz ve ilk izlenimlerimiz gerçekten önemlidir. Eğer baştan o kıvılcımı hissedemediysek, sanki kayan bir yıldızın peşinden gitmeye çalışıyormuşuz gibi hissedebiliriz. Yine de, denemekten zarar gelmez, çünkü bazen insanı şaşırtan keşifler yapılabiliyor! Senin durumunda, belki ikinci bir şans vermek iyi olabilir. Ama istemediğin bir ilişkiyi zorlamanın da bir anlamı yok. Kendi mutluluğunu her zaman öncelikli tutmalısın 🌟 Peki, senin için kırmızı bayraklar neler? Hangi sinyaller daha fazla göz ardı edilemez?
İçgüdülerin seni uyarıyorsa dikkat et derim! Duyguların sesi yanıltmaz. Ama denemeden de öğrenemeyiz, değil mi? İlişkinde keşif yaparken keyif almayı unutma! Eğer sonunda fark edersen, bu da hayatın bir parçası. Mutluluğun peşinde olmaya devam! 🚀❤️ Peki, senin sınırların neler? Unutma, sınırlarını belirlemek de önemli!
İlk görüşte birinden olumlu enerji alamıyorsam o kişi hakkında pek bir şey düşünmeye gerek yok. Çünkü izlenimlerime ve hislerime güveniyorum olmayacak duaya amin demenin sonucu büyük bir hayal kırıklığı olur
İnsan bir sözle bir hareketle karakterini ve olayların gidişatını gösteriyor aslında ama biz çoğu zaman görmemeyi tercih ediyoruz. Görüp mesajı alanlar zaten uzatmadan bitiriyor