O kadar çok üzgünüm ki bu durum beni intihara kadar sürükledi?

Merhaba ben 28 yaşında bir bayanım. Tek çocuğum. Çocukken birçok kez kalp ameliyatı olduğum için tedavi masrafları sebebiyle annem ve babam çalışıyorlardı anneanne ve dedeyle büyüdüm. Anneanne ve dedem beni hep saygılı düzgün vicdanlı vefalı yetiştirdiler. Asla nankör bencil olmamam gerektiğini bilerek büyüdüm. Bende hep yardımsever olmaya çalıştım. Hatta kız arkadaşlarım bile beni hep çok severlerdi. Ama beni hiçbir erkek sevmedi hiç çıkma teklifi de almadım. maalesef ki geçirdiğim ameliyatlar yüzünden evlenebilme anne olabilme şansım yok. Ama keşke 20’li yaşlardayken beni de seven değer veren biri olsaydı diye çok üzülüyorum. Biliyorum hakkımda hayırlı olanı yalnız yaşamak ama yine de kötü kalpli bencil kızların çok değer görmesi mutlu edilmesi beni çok üzüyor.

O kadar çok üzgünüm ki bu durum beni intihara kadar sürükledi?
Cevapla