Hiç sevgilisi olmamış bir kızın standartlarını yüksek tutması hakkı değil midir?

Yani sonuç olarak kendimi hep esim için sakladım ilk onun elini tutmak vs.. eşimin de kaliteli ve bana iyi yaşam koşullarını susmasını istemem şımarıklık mi olacak yani? Gerçi evlilik düşüncem de yok ama hani olursa diye sorayım
Güncellemeler
1 yıl
Standartlarımı belirlemek en doğal hakkım. İyi bir yaşam ve güzelliklerin kalbi güzel olan herkesi bulması dileğiyle iyi geceler 🌟🌃
Hiç sevgilisi olmamış bir kızın standartlarını yüksek tutması hakkı değil midir?
Cevapla