Çok seven bir erkek niye bu hale gelir? Aranızda psikoloji okuyan var mi ya da psikolog olan?

Biz evlenecektik hayallerimiz vardı, yeri geldi tartışırdık ama birbirimizi çok severdik. Sonradan bir şey oldu ayrılmak zorunda kaldık, ailesi artık bize karşı ya o kız ya biz diyorlar. Nerdeyse bir ay oldu, bana hiç iyi gelmiyorsun, hayatına bak diyor, bizden artık olmaz, adını dahi okumak istemiyorum diyor. Bu nasıl bir şey, benim için ağlayan adam nasıl bu hale geldi. Ne yapmam gerekir

Çok seven bir erkek niye bu hale gelir? Aranızda psikoloji okuyan var mi ya da psikolog olan?
Cevapla